CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 :D om ikke alle blod harrye 240 kjører med lysene bak grillen slik?? Er vel noen 240 som har tusenmetere bak grillen ja.. Men jeg har uansett fjerna tusenmeterne Dem satt på bilen da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 er nå mer et 740 fenomen med lykter bak grillen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 :D om ikke alle blod harrye 240 kjører med lysene bak grillen slik?? Er vel noen 240 som har tusenmetere bak grillen ja.. Men jeg har uansett fjerna tusenmeterne Dem satt på bilen da jeg kjøpte den den mest geniale løsningen som fins, lyktene bak grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 :D om ikke alle blod harrye 240 kjører med lysene bak grillen slik?? Er vel noen 240 som har tusenmetere bak grillen ja.. Men jeg har uansett fjerna tusenmeterne Dem satt på bilen da jeg kjøpte den Du har vel ikke kjøpt den E30'n i sarpsborg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Joda, jeg kjøpte den av en i Sarpsborg! Kjenner han? Stian mener jeg han het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Joda, jeg kjøpte den av en i Sarpsborg! Kjenner han? Stian mener jeg han het Stemmer det! Jobbet med han i sommer på Borregaard, hyggelig fyr, solgte den pga studier han. Han hadde gjort en del med den og mener jeg? byttet mye og tatt en den rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Joda, jeg kjøpte den av en i Sarpsborg! Kjenner han? Stian mener jeg han het Stemmer det! Jobbet med han i sommer på Borregaard, hyggelig fyr, solgte den pga studier han. Han hadde gjort en del med den og mener jeg? byttet mye og tatt en den rust Stemmer! Veldig hyggelig kar ja! Er vel bytta en del ja, men noe rustfiks vet jeg ikke noe om? hehe Du har vel ikke litt gammal info om den og evt no gamle bilder osv? hadde vært morro å sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Joda, jeg kjøpte den av en i Sarpsborg! Kjenner han? Stian mener jeg han het Stemmer det! Jobbet med han i sommer på Borregaard, hyggelig fyr, solgte den pga studier han. Han hadde gjort en del med den og mener jeg? byttet mye og tatt en den rust Stemmer! Veldig hyggelig kar ja! Er vel bytta en del ja, men noe rustfiks vet jeg ikke noe om? hehe Du har vel ikke litt gammal info om den og evt no gamle bilder osv? hadde vært morro å sett Nei, jeg vet igrunn ikke noe om den. Han snakket kun litt om at han hadde byttet kammer, stempel? og noe småfiks, mener han sa noe om noe rust han hadde tatt på gulvet ellerno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25727037 Og slik ser den ut med tusen metere. Den er i hvertfall ikke norsk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 greit og ha litt lys da i vinternorge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Kan tenke meg endel ting som ser verre ut på en E30 enn 1000-metere... synes dette er kledelig en E30. Alt annet er jo firkantet på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 firkanta lykter er MYE penere på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 greit og ha litt lys da i vinternorge! Jeg er enig med deg, men det finnes jo forskjellige løsninger der. Noen dårlige og noen gode Selv har jeg løst lysproblemet med å sette i 50watts xenon i langlysene. Har målt med en som har 3 "bøtter" framme på bilen sin. Og jeg med 50w xenon knuser han med 3 bignick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå