Fear_me Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Turboen til min 318 tds gikk til f... i hælga, lurer på om det er noen som har noen gode tips hvor man kan skaffe seg en ny/brukt turbo til en billig penge. Evt noen som skal selge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fear_me Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Ingen som kan hjelpe meg, er litt krise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Prøv her: http://www.gikturbo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fear_me Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 ingen som vet om hvor man skal få tak i en ny turbo/brukt turbo til en billig penge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Har turbo fra en 320d 2000mod liggende for salg. Vet ikke om den passer da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fear_me Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 ka du skal ha før den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Jeg tror det er heller tvilsomt om en turbo til M47 motoren passer til M41 motoren uten videre, men alt går bare man jobber litt for det. Turbo til E36 318tds Turbo til E46 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fear_me Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Det er lov og leve i håpet er det ikke, men jeg skal prøve og hente en turbo fra sverige eller danmark, vet ikke helt hvor jeg skal lete etter den men det er billigere i sverige og danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 www.koed.dk de hadde nå¨hvertfall en turbo til 2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fear_me Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 bynner og bli desperat av å ikke finne turbo til biln min, må ha en GARRET / GT15 turbo, går ikke ann å sette inn noe annet enn denne fra motor M41, må ha en snart vær så snill å hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Er en fyr som går under navnet turbokongen på nissan 200 sx ogn forumet, tror han skaffer en god del av forskjelllige turboer... Verdt å sjekke ut kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fear_me Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Thank you skal prøve å se om æ finn frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disl Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Du kan søke på bildelsbasen.se Der ligger det en 318 tds motor til salgs. Jeg kjøpte en brukt i Sverige i fjor og han hadde plukket av Turbo etc og solgte kun motor. De som selger motor har kanskje er turbo på lur. http://www.bildelsbasen.se/asp/partsearch/default.asp?action=showitem&lpnr=11862008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå