Gå til innhold

Tråden om min E46 Coupè (update: 20 september)

Anbefalte innlegg

Må bare få si at E46en er helt utrolig nydelig å kjøre. 2,2literen er skikkelig kvikk og... aaahhh... greier bare ikke sette ord på hvor fornøyd jeg er :D

Huff... de refleksene på bakfangeren må bort...

1121220imgoe2.jpg

felgene er ikke akkuratt av det gjeveste.. orginale 16" BMW, jeg trenger sårt nye felger...

1121221imgin8.jpg

Her skal det på en m-tech front 8)

1121222imgeb2.jpg

Gud for ett nydelig emblem :wink:

1121223imgaw4.jpg

Interiør....

1121224imgki7.jpg

Må si meg fornøyd me km. standen

1121225imgec8.jpg

Interiør 2

1121226imgon6.jpg

Bilen i sin helhet

1121227imgfa2.jpg

Fronten

1121228imgfw2.jpg

Fra siden, legg merke til at bakrutene er fabrikksota

1121229imgwu1.jpg

De refleksene ødelegger virkelig mye...

1121229imgwu1.jpg

M-multifunksjonsratt

1121232imgrs8.jpg

Som jeg allerede har skrevet i enn annen tråd er planene som følger:

-M-tech front

-Alpina felger, 18" el 19"

-Fjerne refleksene på bakfangeren

-320Ci merket.... skal det stå eller bør jeg ta det bort??? :roll:

-Angel eyes.. har ennå ikke bestemt meg for helt hva jeg syns om E46 med angel eyes.. noen som har ett bilde av en sølv e46 coupe med AE?

Vel da var det bare å kommentere hva dere syns om bilen og evt. planene? er veldig åpen for innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis! :bmw:

Du har et godt utgangspunkt i den bilen der.

Utrolig mye bare et sett skikkelige felger har å si. Gå for 19". Akkurat passe.

Litt senk gjør seg alltid...

Penere uten 320Ci-merket synes jeg. Eneste 3-er jeg ville hatt merke på er M3... :wink:

Ang refleksene, så får du kjøpt deksler som erstatter dem på www.bimmian.com , men du kan jo også bare lakke refleksene. Vurdert det samme selv.

AE synes jeg ikke er så kult lenger. Original, ja, men ettermontert, nei.

Ser jo E34-er med det nå... For ikke å snakke om andre merker enn BMW. :roll:

Ellers kan du jo se i min tråd hva jeg har gjort med min. Er jo selvfølgelig ting jeg mener man bør gjøre med en E46. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Er selv fersk 320Ci eier og det er en herlig bil! Lyden fra 3000rpm og oppover gir meg god-gliset. :)

Så ut som et pent eksemplar du hadde funnet deg. Kan vel ikke ha vært særlig lenge i Norge den der? Men die kasettspieler må kanskje ut? Og 320Ci logoen er vel ikke noe å skamme seg over syntes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "ny"bil.Har selv en coupe og den motoren er bittelitt underholdende :) første jeg ville gjort var å kjøpe blanke enderør som du setter på eksosutløpet.Det gjør bilen langt penere.Selges hos din Bmw-forhandler og koster rundt tusenlappen.Ellers er det jo som nevnt tidligere alfa omega med hjul i str 18"-19"+ en liten senk....M-tech pakken gjør en pen bil enda penere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil.

Syntes det er utrolig morsomt med de el vinduene bak.

Kompisen kjøpte make så skal opp å prøvekjøre den i dag.

Men tror jeg vil si meg enig at den går bra.

Den er forresten til salgs så hvis noen blir misunnelig på steffen_sandnes sin bil så er det bare å gi en lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med fin bil. Bytt til Face-lift LED-baklykter.. de er så mye tøffere.. ( de passer de, right ?)

Gleder meg til å se bilder med Alpina-felgene.

Om du ønsker et litt billigere og nesten like fint alternativ er disse felgene veldig pene (mine favoritt-felger til nyere BMWr)

1_8529L.jpg

2003052312451481a.jpg

1_1244387882.jpg

e6_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første jeg ville gjort var å kjøpe blanke enderør som du setter på eksosutløpet.Det gjør bilen langt penere.Selges hos din Bmw-forhandler og koster rundt tusenlappen.

Noen som har bilde av dette? Kunne tenkt meg noe slikt om jeg dropper å kjøpe effektanlegg (innsugslyden er jo så fin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine tilbakemeldinger :) Da var også facelif LED lykter notert på innkjøpslista!

Andreas de felgene du hadde var HEFITGE, hva slags er det og hvor mye koster de? Det står mellom ett par felger nå etterhvert, bla. alpina, BBS og de som andreas har.

Andysix: Nei den har ikke vært lenge i Norge, jeg er første eier på bilen i Norge og i Tyskland :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...