m3e30 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 takker å bukker:) mener selvfølgelig bbs ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 bilen har nå vært under saksen en stund. blitt bygd om på et norsk karosseri som ble strippet helt. 95 coupe. innvendig, bagasjerom etc er lakkert, og alt interiør, ledningsnett, taktrekk, absolutt alt er byttet. ikke en eneste skrue igjenn fra den norske bilen. kan ikke få gjort så mye mere med bilen akkuratt nå. har holdt på noen dager å sveist nye fester i motor rom osv. har masse bilder fra hele bygginga . bilen skal leveres til hel lakkering i uke 28. så etter det blir det montering av understell og motor samt gir, siden det var lang ventetid på biltilsynet, motor og understell står enda på m3 karosseriet som skal inn til biltilsynet for plombering i uke 29, siden alt blir godkjent. har kjøpt gt vinge, ac schnitzer bakrute senker. ellers blir det meste nytt utvendig, m listene, lister på fangere,++. forsterkningene i karosseriet blir tig sveiset nå i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 da var bilen levert på lakkering, og m3en er ferdig plombert hos biltilsynet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 hvorfor gjør du dette om jeg tørr spørre? altså bygger om og bytter karros? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 slipper mange tusen i avgifter, og koster på de tusene i understell annet ekstrautsyr. alt er under godkjenning hos biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Men var ikke dette en norsk bil på norske skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Men var ikke dette en norsk bil på norske skilter? Nei. Gikk det ellers greit med godkjeninngen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 ja godkjenninga ser ut til å gå greit, alle delene er plombert a v biltilsynet, på m3en, så ventrer bare på å få igjenn den norske fra lakkering nå, så er det bare å sette på motor gir understell stylingen etc, og inn på biltilsynet og fjerne plomberingene, og vips, godkjent:) måtte igjennom en heftig papirmølle for å få det til,. men gikk greit til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 da blir bilen hentet på mandag, ferdig lakkert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 da blir bilen hentet på mandag, ferdig lakkert:D Husk å legg inn bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 det skal jeg gjøre vettu, ikke mange timene igjenn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 bare sånn at alle vet det så er det min som er den røde bilen der axel lenge til du ligger i rundkjøringene nå? fått lakka den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Gratulerer med en skikkelig fin m3;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 har dessverre misforstått svar fra lakkerere, er nå på mandag den skal være ferdig. jeg som hadde gleda meg, men men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;) sitter her med tonnevis av deler og arbeidslyst, så gleder me til mandag. ny bremser er det også til bilen, porche bremser. følgende er kjøpt; powerflex hele veien, ac schnitzer senkesett porche bremser 97 skjermer med små blink, 97 grill. nye m lister alle plastdeler på hele bilen. alle foringer-ledd i understell. alle matter og deksler. nytt mellomakselledd hardy giroverføringsforinger.+++ ac schnitzer bakrute senker m gt vinge, orginal. nye mørke baklykter, blink og sideblink. nye styrestag og eller utenom dette er det vell kjøpt klips og smådetaljer for rundt 15-20k. baller fort på seg. blir bra nå, i fjor ble det også byttet clutch, vannpumpe, alle reimer, simmeringer i for og bakknt av motor. noe jeg gjorde når motoren først var ute for å være på den sikre siden. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 torsdag,axel.............................. kommer faenme ned å bryter meg inn i garasjen i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå