Gå til innhold

min nye m3 e36. hva synes folket?NYE BILDER 22/10

m3e30
 Share

Anbefalte innlegg

• 5 months later...
  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen har nå vært under saksen en stund. blitt bygd om på et norsk karosseri som ble strippet helt. 95 coupe. innvendig, bagasjerom etc er lakkert, og alt interiør, ledningsnett, taktrekk, absolutt alt er byttet. ikke en eneste skrue igjenn fra den norske bilen. kan ikke få gjort så mye mere med bilen akkuratt nå. har holdt på noen dager å sveist nye fester i motor rom osv. har masse bilder fra hele bygginga . bilen skal leveres til hel lakkering i uke 28. så etter det blir det montering av understell og motor samt gir, siden det var lang ventetid på biltilsynet, motor og understell står enda på m3 karosseriet som skal inn til biltilsynet for plombering i uke 29, siden alt blir godkjent. har kjøpt gt vinge, ac schnitzer bakrute senker. ellers blir det meste nytt utvendig, m listene, lister på fangere,++. forsterkningene i karosseriet blir tig sveiset nå i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ja godkjenninga ser ut til å gå greit, alle delene er plombert a v biltilsynet, på m3en, så ventrer bare på å få igjenn den norske fra lakkering nå, så er det bare å sette på motor gir understell stylingen etc, og inn på biltilsynet og fjerne plomberingene, og vips, godkjent:) måtte igjennom en heftig papirmølle for å få det til,. men gikk greit til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har dessverre misforstått svar fra lakkerere, er nå på mandag den skal være ferdig. jeg som hadde gleda meg, men men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;) sitter her med tonnevis av deler og arbeidslyst, så gleder me til mandag. ny bremser er det også til bilen, porche bremser. følgende er kjøpt;

powerflex hele veien,

ac schnitzer senkesett

porche bremser

97 skjermer med små blink,

97 grill.

nye m lister

alle plastdeler på hele bilen.

alle foringer-ledd i understell.

alle matter og deksler.

nytt mellomakselledd

hardy

giroverføringsforinger.+++

ac schnitzer bakrute senker

m gt vinge, orginal.

nye mørke baklykter, blink og sideblink.

nye styrestag

og eller utenom dette er det vell kjøpt klips og smådetaljer for rundt 15-20k. baller fort på seg.

blir bra nå, i fjor ble det også byttet clutch, vannpumpe, alle reimer, simmeringer i for og bakknt av motor. noe jeg gjorde når motoren først var ute for å være på den sikre siden.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...