Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mAZE:

Du får den i str fra XS til XL.

Jeg kan dra opp der å prøve, så se hva som passer i forhold til hodestørrelse.

Kan godt kjøpe med en for deg også, om ikke du vil kjøpe den over nettet. Så tar jeg den med til Rudskogen.

Står BTW Jet på den hjelmen også, men den ligger under Sparco... :?

jet.jpg

Ta å prøv noen du, så kan jeg få tatt ett mål av huggu mitt. Prøve å få til det iløpet av helga, har jo ikke målebånd:). Du kan godt kjøpe med en hjelm ja, så kan jeg få den på rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjetil Somme (E46 330Ci)

2. Gunnar (E34 535i)

3. mAZE (E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (E46 320Ci)

6. [space] (E46 320i)

7. DarkZun (E36 M3 3.2 Compact)

8. bzzlink (har mottatt betaling, men mangler påmeldingen din)

9. R Andersen (E30 M3)

Nå er vi nesten 1/3 på vei etter 1 døgn. Dette klarer vi vel? :)

Sender inn en ny påmelding nå jeg. Bra betalingen kom frem ivæffal da. Ser at min stakkars 1,8 liter får litt å bryne seg på :shock: kan ikke noen flere med litt mindre motorer bli med å a :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke en eneste E30 som er påmeldt?

9. R Andersen (E30 M3) :wink:

Kom igjen å bli med! Ikke bli skremt av at det er mange motorsterke biler. Det er bare å lette på gassen ett halvt sekund ut av langsvingen, så er de forbi. Selv om man kjører M-bil, så betyr ikke det at man er flink/rask til å kjøre heller, så det er ikke sikkert du blir frakjørt av alle..

Du kommer til å ha det like gøy som alle andre! :D

PS! Vi er her for å utvikle oss som sjåfør, ikke for å kjøre løp! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste:

1. Kjetil Somme (E46 330Ci)

2. Gunnar (E34 535i)

3. mAZE (E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (E46 320Ci)

6. [space] (E46 320i)

7. DarkZun (E36 M3 3.2 Compact)

8. bzzlink (Z3 1.8)

9. R Andersen (E30 M3)

10. pocket (E36 325i)

11. kitta (E39 520i)

M6 Bjørn, det var synd! Men da passer det vel ikke hele den uka og kanskje flere antar jeg? Det var i utgangspunktet 18. eller 19. som var alternativene, evt. mye tidligere, da snakker vi før BMWCCN, altså gjerne neste uke - og det ble litt for tidlig... Men får vi til dette her, så kommer vi garantert sterkere tilbake neste år.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi har tid/folk til å arrangere noen utstilling, det blir jo relativt kort tid fra 17 til det blir mørkt, så vi som kjører og/eller arrangerer vil jo være opptatt hele den tiden der. Men selvfølgelig, vil noen av dere som ikke skal kjøre/hjelpe til på banen arrangere utstilling, så kan dere sikkert få lov til det - men det er ikke noe publikumstreff, så det spørs jo hvor stor oppslutning det blir på slikt. Vi skal nok uansett finne en plass dere kan få parkere, og vi får være på området til 21, så vi kan sparke litt dekk etter endt kjøring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe bra filmstativ for bil?

For å feste kamera mellom nakkestøttene eller noe sånt? (så en får filmet noe slikt som filmen til thorleif på ringen)

At en passasjer holder det i hånda er jo bort i mot ubrukelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjetil Somme (E46 330Ci)

2. Gunnar (E34 535i)

3. mAZE (E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (E46 320Ci)

6. [space] (E46 320i)

7. DarkZun (E36 M3 3.2 Compact)

8. bzzlink (Z3 1.8)

9. R Andersen (E30 M3)

10. pocket (E36 325i)

11. kitta (E39 520i)

12. SIG (E46 320i)

":he2bt6fj]Finnes det noe bra filmstativ for bil?

For å feste kamera mellom nakkestøttene eller noe sånt? (så en får filmet noe slikt som filmen til thorleif på ringen)

At en passasjer holder det i hånda er jo bort i mot ubrukelig...

Du er kanskje ikke ute etter en gjør-det-selv-metode, eller? Antar det går an å få kjøpt noe, men det finnes mange måter å gjøre dette på selv, noen bruker vanlige kamerastativ som settes med to bein på gulvet bak og ett i baksetet, og stropper det opp på et eller annet vis, andre har brakett som man bare skrur rundt nakkestøttestengene på et av setene. Har også sett en løsning som var festet i hattehylla.. skal se om jeg finner noen linker her...

'pberg' sitt: http://bmwccn.no/rogaland/kamerastativ.html

Her er Ove Kvam sitt:

festepinne.jpg

Består visst nok av en monopod og ellers deler i fra Tess.

Og så har man 'hmhaga' sin løsning:

P9300036.jpg

Det er et aluvater fra Europris som han har borra hull til nakkestøttene i, og satt mellom nakkestøttene. Da mangler vel bare et hull og en bolt med riktig dimensjon gjennom til å skru kameraet nedpå. Veldig enkel løsning som sikkert fungerer fint! Han har lagt ut mange inboardfilmer opp gjennom tidene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M6 Bjørn, det var synd! Men da passer det vel ikke hele den uka og kanskje flere antar jeg? Det var i utgangspunktet 18. eller 19. som var alternativene, evt. mye tidligere, da snakker vi før BMWCCN, altså gjerne neste uke - og det ble litt for tidlig... Men får vi til dette her, så kommer vi garantert sterkere tilbake neste år.. ;)

Nei det gjør nok ikke det,er på jobb fra 13-27/9.

Men håper dere får nok påmeldte til og få en fin kveld på Skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...