[space] Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Legger inn video fra videokameraet nå. Ser ut til at min raskeste runde er 1.26. Kunne spart mye på å være mer aggresiv i svingene, bremse hardere og senere. Vil jo gjerne være litt forsiktig når en ikke kjenner banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Det ser ut for at vi må ut med 12.000,- eks.mva. til Rudskogen, så det var visst bra vi hadde litt overskudd. Jeg har ingen ønske om å komme i krangel med Rudskogen, siden vi gjerne vil tilbake senere, men de har fått rapporter fra egne folk på anlegget om at kjøringen holdt på til kl. 21 og har derfor fakturert oss full kveld i stedet for rabattert kveld som var avtalen. Jeg regner med de fleste som var der kan bekrefte at kjøringen ble avsluttet kl. 20.00. Vi vil gjerne tilbake senere, så jeg vurderer å la det være og betale det de forlanger, men vi får se. Vi trakk nok strikken litt langt i forhold til mørket (noen minutter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Spising av pølser teller kanskje som kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 12.000 til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 De eneste bilene som var utpå banen etter klokken 20.00 var den E39'n vi brukte til å hente inn idealsporkjeglene og lastebilen som uten forvarsel kjørte inn på banen for å hente hogstmaskinen som var ferdig med å hugge den nye traseen. Evt så kan jo også de bekrefte at kjøringen var avsluttet på det tidspunktet. Jeg snakket med de i 2 minutter også, så de vil nok huske meg. Jeg vil påstå at kjøringen vi bedrev når vi hentet kjeglene går under kategorien "rydding". Jeg løp jo omtrent rundt halve banen mens bilen fulgte etter meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Går nok fint. Ser på datoen på bildene til [space] at vi avsluttet når vi sier vi avsluttet. Et av de siste bildene er jeg i 535en med Simen og Kate som passasjerer, hvor vi er i depo, tatt kl. 20:04. Vi var vel siste bil av banen, og dette var da etter rolig nedkjølingsrunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Går nok fint. Ser på datoen på bildene til [space] at vi avsluttet når vi sier vi avsluttet. Et av de siste bildene er jeg i 535en med Simen og Kate som passasjerer, hvor vi er i depo, tatt kl. 20:04. Vi var vel siste bil av banen, og dette var da etter rolig nedkjølingsrunde. Det kan jeg bekrefte ja. Det siste bildet i serien min, mener jeg var siste bil av banen. Alle dere siste kjørte jo inn på rekke rimelig samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Gunnar: Hva heter han du har hatt kontakt med på Rudskogen. Jeg kjenner han ene veldig godt, og kan snakke med han. Ordner seg garantert hvis vi ikke holdt på noe særlig senere enn 20:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 DarkZun, tar det på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 En ftpserver synes jeg var en glimrende ide! Her kan vi laste opp bilder og film fra alle treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Problemet er å kontrollere innholdet hele tiden. Men jeg fikser FTP for de som skal overføre film/bilder for utlegging, så legger jeg det tilgjengelig på web. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 En privatperson på BMWCCN la ut ftp som alle kunne bruke. Den gikk fort full Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvor blir det av alle videoene guttabåis har tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ja, jeg savner også noen filmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Vi vil ha film! Vi vil ha film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå