Gunnar Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da er pocket sitt filmklipp mottatt og publisert: http://www.bimmers.no/files/rudskogen_06_av_pocket.wmv (ca. 18MB) Hvor blir det av alle dere andres materiale? Jeg kan som sagt redigere litt om det skulle være behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Rendrer min film nå. Får se hvor bra det blir, og hvor stor den blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 En som ville røyke på film også he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 En som ville røyke på film også he he hehe, tenkte det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Se der ja. Dette var jo en start.. Da mangler vi bare resten av de som filmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Der var filmen ja Ikke særlig bra kvalitet eller filming, men siden det ikke er kommet noen andre filmer tenkte jeg det var greit å få lagt den ut. Håper det kommer flere og bedre film snutter fra andre her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Nå er hvertfall min film lastet opp, så da er det opp til Gunnar å legge den tilgjengelig på servern sin . Er 168MB (20minutter). Mest innboard når jeg kjører, og litt fra slaktern og depotsvingen etter det ble mørkt. Kvaliteten er så som så, da kameraet skulle vært på service fordi det ikke fokuserer skikkelig. Kjøringa mi er det HVERTFALL så som så med.... Legg spesielt merke til den smoothe giringa de første rundene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 ":3s2pbav2]Nå er hvertfall min film lastet opp, så da er det opp til Gunnar å legge den tilgjengelig på servern sin . Da var den lagt opp! http://www.bimmers.no/files/rudskogen_06_av_space.wmv (ca. 165MB) Synd kameraet ditt ikke ser ut for å være helt på nett.. litt vel ute av fokus! Og ellers takk for takken. ":3s2pbav2]Kjøringa mi er det HVERTFALL så som så med.... Legg spesielt merke til den smoothe giringa de første rundene.... Hehe.. jeg synes du er tøff som ikke bare klipper bort bomgiringene dine - det ville de fleste andre gjort. Dritbra etter slakteren på rundt 8 minutter.. Og sykt gromt når DarkZun suser forbi på langsletta på ca. 5 min! Hvorfor stod Dr_S stille på deposletta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ifølge pappa, som eier kameraet, klarer det å fokusere etter noen forsøk på å skru det av og på tippet bakover i 45 graders vinkel.... Det er på reperasjon nå, så neste gang blir det bedre! Klippe nei! Sleit litt ut av slaktern der ja , men etter det klarte jeg meg bra! Kom fram til at det bare var å ta det rolig. Blir jo litt gira i kampens hete! Den forbikjøringa til DarkZun er skikkelig bra ja! Fet og MYE lyd i den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fin film det der:) Bra med den banningen i slaktern ved bomgiringen..he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 hvorfor dr_s sto stille på depo sletta var vel for det han hadde dratt av girkula i svingene! måtte bare ha den på igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 hvorfor dr_s sto stille på depo sletta var vel for det han hadde dratt av girkula i svingene! måtte bare ha den på igjen! Flere som var ivrige på giringa ja. Ut av slaktern der tok jeg på en måte en timeout og gikk gjennom alle girene et par ganger før jeg fortsatte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Gøyalt. Hvor mye tar dere egentlig i når dere girer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Sånn går det når man ikke har 4-punkt-sele! Da må man holde seg fast i det man har for hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hva slags festeanording har du brukt til kameraet Space? Du hadde fått stilt inn kameraet veldig bra (bortsett fra fokus), så man fikk god oversikt over det som skjedde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå