DCA Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 DLurer på hvor det ender egentlig? Politiet tør ikke gripe inn i kriminalitet som begås av enkelte pakistanske grupperinger, hva faen er det?????????? skjønner de godt jeg...de gjengene der er jo som dyr, tar de ikke de største tar de de mindre...altså barna til politiet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 er straffene som er problemet... innvandrere som er kriminelle får jo nesten fordeler... får sikkert mer straff kverker man en innvandrer enn om man kverker kongelige her i landet...nei...gjør de noe galt send de hjem + de 4 nærmeste slektningene evnt venner... da blir det så de passer på hverandre... et godt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hvis de kommer og skal beslaglegge min svarte BMW for at jeg så må bevise at bilen er betalt på lovlig vis Hehe tror nok de mener "svarte" bmw som i "svarte" penger Ja, akkurat! De penga har jeg jobba hardt for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pakkis Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Straffene i Norge er latterlige!! Når noen begår slik kriminalitet med OVERLEGG så skal de enten bures inne for livet eller avlives.. Hvorfor skal slike mennesker noen gang gå fri ute blandt folk igjen? De har jo bevist at de er en fare for samfunnet!!Da hadde kanskje terskelen for å begå sånn dritt vært litt høyere.... Det samme burde gjelde vinningskriminalitet... det er utrolig mange gjengangere innen vinning og annen småkriminalitet... straffet burde blitt doblet for hver gang de ble tatt for noe sånt... til slutt (Når de har blitt tatt nok ganger) burde det endt med livstid eller dødsstraff... Det er løsningen!! Da blir vi kvitt dritten! Jeg forstår ikke den idiotiske naive snillismen i Norge! Hvorfor være "snille" med kjeltringpakk??? Kjeltringer skal ikke ha no kjære mor! Fengsel skulle vært en fuktig glattcelle, ikke luksushoteller som vi har i dag... Så trenger de å bli piska hardt på ryggen eller torturert på andre måter... Slemt og sadisktisk? Ikke verdig en behandling? Nei så gi faen i å bedriv faenskap da så slipper man!!!! Kunne like gjerne verdt jeg som skrev det der! ENIG!! Og hvorfor kan ikke polititet være bevæpna her i landet? Kan ikke "swat"(vet ikke hva de kalles i Norge) ta en razzia hos de forskjellige gjengene og skyte hele jævla gjengen. Tror ikke det hadde vært noen som hadde protestert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 DCA: Ja, og hva så? er ikke politifolkene "mann" nok til og passe egne kvinner og barn, så har de jo ingenting i dette yrket å gjøre! Jeg har full forståelse for at de (politifolk) er redde for represalier fra slike miljøer, både mot seg selv og sine, men de har selv valgt dette yrket, på godt og vondt, og jeg mener det er politiets og rettsvesenet's oppgave og passe på sine ansatte, uten at de skal se seg nødt til å "lukke øynene" i enkelte situasjoner! Som sagt, hvor skal dette ende? Hvis dette fortsetter, og sprer seg videre, så vil samfunnet ende opp med borgervern og millionvis av "Norges Finest"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 DCA: Ja, og hva så? er ikke politifolkene "mann" nok til og passe egne kvinner og barn, så har de jo ingenting i dette yrket å gjøre! Jeg har full forståelse for at de (politifolk) er redde for represalier fra slike miljøer, både mot seg selv og sine, men de har selv valgt dette yrket, på godt og vondt, og jeg mener det er politiets og rettsvesenet's oppgave og passe på sine ansatte, uten at de skal se seg nødt til å "lukke øynene" i enkelte situasjoner! Som sagt, hvor skal dette ende? Hvis dette fortsetter, og sprer seg videre, så vil samfunnet ende opp med borgervern og millionvis av "Norges Finest"! Norge blir styrt av kriminelle gjenger.. Ihvertfall Oslo. Blir nok vilde tilstander etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 ja etter skytingen på "Brygga" så ser man en viss utvikling i den retningen ja, jeg liker det ikke, og jeg irriterer meg over de statlige instanser som sitter der "dumme som brød" og ikke vet hva de skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Straffene i Norge er latterlige!! Når noen begår slik kriminalitet med OVERLEGG så skal de enten bures inne for livet eller avlives.. Hvorfor skal slike mennesker noen gang gå fri ute blandt folk igjen? De har jo bevist at de er en fare for samfunnet!!Da hadde kanskje terskelen for å begå sånn dritt vært litt høyere.... Det samme burde gjelde vinningskriminalitet... det er utrolig mange gjengangere innen vinning og annen småkriminalitet... straffet burde blitt doblet for hver gang de ble tatt for noe sånt... til slutt (Når de har blitt tatt nok ganger) burde det endt med livstid eller dødsstraff... Det er løsningen!! Da blir vi kvitt dritten! Jeg forstår ikke den idiotiske naive snillismen i Norge! Hvorfor være "snille" med kjeltringpakk??? Kjeltringer skal ikke ha no kjære mor! Fengsel skulle vært en fuktig glattcelle, ikke luksushoteller som vi har i dag... Så trenger de å bli piska hardt på ryggen eller torturert på andre måter... Slemt og sadisktisk? Ikke verdig en behandling? Nei så gi faen i å bedriv faenskap da så slipper man!!!! Kunne like gjerne verdt jeg som skrev det der! ENIG!! Og hvorfor kan ikke polititet være bevæpna her i landet? Kan ikke "swat"(vet ikke hva de kalles i Norge) ta en razzia hos de forskjellige gjengene og skyte hele jævla gjengen. Tror ikke det hadde vært noen som hadde protestert..... Jeg hadde ikke protestert hverfall... Sånt burde vært avretta med nakkeskudd på stedet.... Når det gjelder Bilsnakket i media.. hvorfor sier de ikke Svarte Mercedeser? Det står jo en SL der som er myye dyrere enn noen av BMW'ene? Synd at enkelte "mørkhudede" skal ødelegge ryktet til en så fantastisk bil som BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Nå er det vel like før denne tråden også blir stengt jaja Kunne like gjerne verdt jeg som skrev det der! ENIG!! Og hvorfor kan ikke polititet være bevæpna her i landet? Kan ikke "swat"(vet ikke hva de kalles i Norge) ta en razzia hos de forskjellige gjengene og skyte hele jævla gjengen. Tror ikke det hadde vært noen som hadde protestert..... Delta er vel sånn ca som S.W.A.T, eller i værste fall FSK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Straffene i Norge er latterlige!! Når noen begår slik kriminalitet med OVERLEGG så skal de enten bures inne for livet eller avlives.. Hvorfor skal slike mennesker noen gang gå fri ute blandt folk igjen? De har jo bevist at de er en fare for samfunnet!!Da hadde kanskje terskelen for å begå sånn dritt vært litt høyere.... Det samme burde gjelde vinningskriminalitet... det er utrolig mange gjengangere innen vinning og annen småkriminalitet... straffet burde blitt doblet for hver gang de ble tatt for noe sånt... til slutt (Når de har blitt tatt nok ganger) burde det endt med livstid eller dødsstraff... Det er løsningen!! Da blir vi kvitt dritten! Jeg forstår ikke den idiotiske naive snillismen i Norge! Hvorfor være "snille" med kjeltringpakk??? Kjeltringer skal ikke ha no kjære mor! Fengsel skulle vært en fuktig glattcelle, ikke luksushoteller som vi har i dag... Så trenger de å bli piska hardt på ryggen eller torturert på andre måter... Slemt og sadisktisk? Ikke verdig en behandling? Nei så gi faen i å bedriv faenskap da så slipper man!!!! Kunne like gjerne verdt jeg som skrev det der! ENIG!! Og hvorfor kan ikke polititet være bevæpna her i landet? Kan ikke "swat"(vet ikke hva de kalles i Norge) ta en razzia hos de forskjellige gjengene og skyte hele jævla gjengen. Tror ikke det hadde vært noen som hadde protestert..... Jeg hadde ikke protestert hverfall... Sånt burde vært avretta med nakkeskudd på stedet.... Når det gjelder Bilsnakket i media.. hvorfor sier de ikke Svarte Mercedeser? Det står jo en SL der som er myye dyrere enn noen av BMW'ene? Synd at enkelte "mørkhudede" skal ødelegge ryktet til en så fantastisk bil som BMW.... "kebabtralle" ryktet selger vel sikkert. Lederen av a-gjengen hadde en Ferrari 348 eller 355 en gang. Da kjøpte La Strada bilen av han fordi di ikke ville at Ferrari skulle få rykte på seg som en gjeng-bil, slik som BMW har fått. Ser for meg BMW skulle gjor det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Straffene i Norge er latterlige!! Når noen begår slik kriminalitet med OVERLEGG så skal de enten bures inne for livet eller avlives.. Hvorfor skal slike mennesker noen gang gå fri ute blandt folk igjen? De har jo bevist at de er en fare for samfunnet!!Da hadde kanskje terskelen for å begå sånn dritt vært litt høyere.... Det samme burde gjelde vinningskriminalitet... det er utrolig mange gjengangere innen vinning og annen småkriminalitet... straffet burde blitt doblet for hver gang de ble tatt for noe sånt... til slutt (Når de har blitt tatt nok ganger) burde det endt med livstid eller dødsstraff... Det er løsningen!! Da blir vi kvitt dritten! Jeg forstår ikke den idiotiske naive snillismen i Norge! Hvorfor være "snille" med kjeltringpakk??? Kjeltringer skal ikke ha no kjære mor! Fengsel skulle vært en fuktig glattcelle, ikke luksushoteller som vi har i dag... Så trenger de å bli piska hardt på ryggen eller torturert på andre måter... Slemt og sadisktisk? Ikke verdig en behandling? Nei så gi faen i å bedriv faenskap da så slipper man!!!! Kunne like gjerne verdt jeg som skrev det der! ENIG!! Og hvorfor kan ikke polititet være bevæpna her i landet? Kan ikke "swat"(vet ikke hva de kalles i Norge) ta en razzia hos de forskjellige gjengene og skyte hele jævla gjengen. Tror ikke det hadde vært noen som hadde protestert..... Jeg hadde ikke protestert hverfall... Sånt burde vært avretta med nakkeskudd på stedet.... Når det gjelder Bilsnakket i media.. hvorfor sier de ikke Svarte Mercedeser? Det står jo en SL der som er myye dyrere enn noen av BMW'ene? Synd at enkelte "mørkhudede" skal ødelegge ryktet til en så fantastisk bil som BMW.... "kebabtralle" ryktet selger vel sikkert. Lederen av a-gjengen hadde en Ferrari 348 eller 355 en gang. Da kjøpte La Strada bilen av han fordi di ikke ville at Ferrari skulle få rykte på seg som en gjeng-bil, slik som BMW har fått. Ser for meg BMW skulle gjor det samme Det hadde blitt dyrt og omfattende for bayern ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 er bare en ting å si, jeg hater en viss folkegruppe som kjører bmw.måtte de folka brenne i helve.... IDIOT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 er bare en ting å si, jeg hater en viss folkegruppe som kjører bmw.måtte de folka brenne i helve.... kom møt mg da?jeg kjører bmw og er "den" visse folkegruppa så skal vi se hvem som kommer til og brenne i helvete her jeg er opprinnelig libanesisk og svetter for pengene mine fra 8 til 4 hver dag!slutt og ver så jevla innvalide ikke alle som kommer til dette landet driver kriminalitet..men det er en stor synd at i dette samfunnet så blir det vist den dårlige siden men ikke den gode det finnes mangen forskjellige kulturer men du er ikke sikkert sosiale og liker og blande deg md flerkulturele for du har hørt masse dårligt om dem..men jeg skal love deg visse her er helt like bare forskjellig bakrunn...!så tenk godt før du snakker neste gang!MEN jeg er enig der e for dumt at du ser en som kjører ned t sosialen md en helt ny bmw md 20"chrom og spør om penger...men men vi utlendinger er sikkert stemplet som tyver bedragere blablabla...mens vi "snille" blir hevet på hate bølgen menmen så for det heller bare ver sånn... Nå snakker jeg ikke til deg da. Var kansje litt feil av meg å si folkegruppe, beklager det. Mente heller gjenger.... ///M: Han har jo allerede beklaget seg, og han mente ikke det slik som han formulerte seg i innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 er bare en ting å si, jeg hater en viss folkegruppe som kjører bmw.måtte de folka brenne i helve.... kom møt mg da?jeg kjører bmw og er "den" visse folkegruppa så skal vi se hvem som kommer til og brenne i helvete her jeg er opprinnelig libanesisk og svetter for pengene mine fra 8 til 4 hver dag!slutt og ver så jevla innvalide ikke alle som kommer til dette landet driver kriminalitet..men det er en stor synd at i dette samfunnet så blir det vist den dårlige siden men ikke den gode det finnes mangen forskjellige kulturer men du er ikke sikkert sosiale og liker og blande deg md flerkulturele for du har hørt masse dårligt om dem..men jeg skal love deg visse her er helt like bare forskjellig bakrunn...!så tenk godt før du snakker neste gang!MEN jeg er enig der e for dumt at du ser en som kjører ned t sosialen md en helt ny bmw md 20"chrom og spør om penger...men men vi utlendinger er sikkert stemplet som tyver bedragere blablabla...mens vi "snille" blir hevet på hate bølgen menmen så for det heller bare ver sånn... Nå snakker jeg ikke til deg da. Var kansje litt feil av meg å si folkegruppe, beklager det. Mente heller gjenger.... ///M: Han har jo allerede beklaget seg, og han mente ikke det slik som han formulerte seg i innlegget. Ok. Leste ikke gjennom hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg