Fredrik Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med en meget fin bil... E38 er uten tvil en av BMW´s fineste gjennom tidene... ... Tenk at denne modellen også fantes som 730d og 740d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Og folk klager over at man blir fattig av å være student? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Vet du om 523'en hans ligger på nett?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulera me ny bil Va fine den e34 en din og men detta tok kakå uansett... lykke te me nye bil.. E38 e utrolig fine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med flott bil. E38 er en skikkelig pen bil, og en skikkelig BMW. hvordan har du penger til denne bilen når du er student ? det skjønner ikke jeg..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Takk for alle kommentarene Gratulerer med flott bil!Må jeg vente til neste sommer før jeg får se den på parkeringsplassen på Hydro? Hehe! ja, jeg hadde siste arbeidsdag nå på fredag..Kan hende jeg ikke jobber på hydro neste sommer..Jeg har ikke hatt skikkelig sommerfri siden jeg var 16 Vet du om 523'en hans ligger på nett?? Er ikke sikker, men jeg regner med at den kommer på finn snart.. Gratulerer med flott bil. E38 er en skikkelig pen bil, og en skikkelig BMW. hvordan har du penger til denne bilen når du er student ? det skjønner ikke jeg..hehe.. Hehe! Alt er prioritering Jeg jobber mye utenom skolen + at jeg hadde et jobbeår etter vidergående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Grattis! Utrolig fet bil En av de peneste 7-seriene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 nydelig bil. eneste jeg får sagt.. n y d e l i g bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 grattis ja! drømmen i denne klassen er vel helt klart 760LI, men 740i er absolutt et meget meget godt kompromiss den perfekte "student-bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Gratulerer! "Damn" hvor konge e38 er.. Glad over å kunne lese at du ikke har tenkt å "føkke opp" den bilen. Men nye lykter? Hva slags da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Gratulerer! "Damn" hvor konge e38 er.. Glad over å kunne lese at du ikke har tenkt å "føkke opp" den bilen. Men nye lykter? Hva slags da? Hehe! nei jeg skal holde den forholdsvis orginal Blir feil å montere ekstra plastikk på en 7serie... Jeg lurer på å skaffe meg disse lyktene: http://cgi.ebay.de/KLARGLAS-ANGEL-EYES- ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Heh. Jeg er også student, men jeg har bare en 318i E36 stående i oppkjørselen Men.... GRATTIS med ny og DEILIG bil! Jeg elsker store biler. Jeg syntes egentlig at 3-serien min er for liten jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 ...drømmen i denne klassen er vel helt klart 760LI... Får du tak på en E38 760??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Gratulerer med ny bil, den va ikkje feil nai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Nydelig bil. E38 er vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå