Espenlis Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Kom over et par biler her som jeg faktisk har problemer med og svelge... Må nesten ta med et par jeg likte også da.... DrifteBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 haha... deilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 faen å grisestygg den oransje e36`n var!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hadde jeg måttet velge en av dem, så hadde jeg valgt denne: Syns ikke den var så ille egentlig (bortsett fra felger) Men ellers syns jeg resten av de bilene der var stygge som f**n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARCELONA Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Tragisk! Dette er jo misshandling av BMW! he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Den første ser jo nesten ut som det er pumpa luft i Litt til så sprekk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Enkelte ganger er det synd at smaken faktisk er delt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 jeg kunne ikke se at den første var en Bmw en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 jeg kunne ikke se at den første var en Bmw en gang Det kunne ikke jeg heller! Den blå var forøvrig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Sææært!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Det er som å se etterspillet av en atomkrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Her var det mange ødelagte bmw´r fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Mye morsommere å studere de enn helt standard 3 serie. Jeg blir i alle fall drittlei av å studere en lang rekke med helt standard biler. De er tross alt ikke så spesielle, og man ser en hel masse av dem hver dag,så det morro at noen bygger noen rare skapninger. Om man stiller ut 10 slike skapninger og 10 standart 3 serie på samme sted, hvor tror dere det hadde vært mest folk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 joa, men likevel kunne alle de der vunnet en "ugliest in show" pokal. Stylingen henger jo bare ikke på greip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå