Peoplez Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Tenkte eg sku slenge ut noen bilder av imolaen, har forresten montert røde calipere. hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Den der bilen er pen selv uten røde kalippre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Den der bilen er pen selv uten røde kalippre hehe, har ikke fått montert bak enda. va litt mer strev en fremme. men det må vel bli snart samt skiftet bremseklosser/skiver rundt om og skifte link armene på alle 4 kanter eu.godkjente den i går for første gang, NULL feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Utrolig frisk den rødfargen der Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Er det leppe på bagasjeluken på din bil? Skulle hatt deg BMW emblemer på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 savner noen fine felger... fin farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Er det leppe på bagasjeluken på din bil? Skulle hatt deg BMW emblemer på felgene.. ja, er levert orginalt iom. at det org. m-tech utgave. men fåes kjøpt på dei meste kjente bmw styling sjappene for drøye 1000lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 En meget pen bil, peoplez. Hvordan gikk det med salget av bilen? ombestemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 En meget pen bil, peoplez. Hvordan gikk det med salget av bilen? ombestemt deg? masse folk som har ringt, men aller fleste har hatt innbytte biler. der i blandt en e46 m3. men enten har det vært for kjipe biler eller ALT for dyre biler. men eg gidder ikke stresse men i snitt har eg jo ikke hatt en bil i over 1 år enda kjekt me variasjon, trur det blir nye typen 5-serie neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Nye 5'ern blir det på meg neste gang også. Nydelige biler. Da blir det en 530d nyere enn 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Jeg har sagt det før og jeg kommer til å forsette å si det; Den bilen din er VAKKER! Imola rot er virkelig balsam for øynene. Skal med 99% sikkerhet si at en av mine E30'r kommer til å bekle denne fargen en gang i fremtiden Det går en E39, helt maken med din her nede i distriktet. Holder på å kjøre av veien hver gang jeg møter på den. Det tryggeste er å kjøre bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Bilen din er ***** fin, men like ikkje felgane så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 men eg gidder ikke stresse men i snitt har eg jo ikke hatt en bil i over 1 år enda kjekt me variasjon, trur det blir nye typen 5-serie neste gang Jeg skjønner ikke hvordan du klarer/gidder dette men... Du vil jo da ha en årlig utgift på omregistrering på mange tuuuusenvis av kroner, bare pga du går litt lei Er en dyr uvane det gitt.. men men... Jeg skal da ikke komme her og fortelle deg det, siden du nok allerede vet det (merker slikt på kontoen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Bilen din er ***** fin, men like ikkje felgane så godt! Har du sett bilen "live"? Kanskje du endra meining da.? Bilen er kjempe flott, og den kler felgane ekstremt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Pen bil! Men savner litt mere gummi på felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå