Evopower Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Lurer på å sette 3,3 liter motor fra 6 serie over i bilcrossbilen min, en e28 528i. ser at koblingen inn på sikringsboksen er forskjellig på de to ledningsnettene. noen som vet hvordan jeg får løst dette problemet? Hvis ikke det går får jeg ta toppen fra 3,3 motoren over på 2,8 blokka sammen med innsug og ledningsnett fra 2,8, da toppen røyk på 2,8 motoren sist løp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Skaff koblingskjema over begge motorkontaktene (haynesbok) Skjøt det ihop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 med et lite forbehold, men så sant 3,3 har motronic , så har den følere på girkassen, uten desse får du den ikke til å gå da de styrer tenningen.. med mindre du da bruker ledningsnett/hjerne og flytter over fordeler fra 2.8'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå