ingard Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Dinside viser oss bilder av det endelige resultatet og påstår at bilene på bildene ikke er maskert.. Er jeg eller dinside på bærtur? bildene det tydeligvis var snakk om er jo maskerte.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=314957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 rumpen ser altfor spinkel og anonym ut, som på volvo sine cabber. Synes nå litt av sjarmen ved cab er stoff taket jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 rumpen ser altfor spinkel og anonym ut, som på volvo sine cabber.Synes nå litt av sjarmen ved cab er stoff taket jeg da... Jeg kan ikke bli mere enig vedrørende stofftaket.. http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156436830 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Er jeg eller dinside på bærtur? bildene det tydeligvis var snakk om er jo maskerte..http://www.dinside.no/php/art.php?id=314957 Du er nok på bærtur ja Neida. Men det de mener er jo at bilen i sin helhet kommer frem, selv om det er små maskeringer på lyktene. 5 små tape-biter hindrer oss ikke i å se hvordan caben blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 den er maskert ja... blir sikkert en fin bil når vi vender oss til at den er stygg.. Det var jo slik det var med 7-serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 de presenterer jo sluttresultatet, mens det egentlig er en bmw med rå front og tragisk rompe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 den er maskert ja... blir sikkert en fin bil når vi vender oss til at den er stygg.. Det var jo slik det var med 7-serien.. Jeg synes fortsatt den nye 7-serien er stygg. Men faceliften ble mye bedre. Er helt enig i at stofftak er en del av sjarmen. Synes man kunne velge hva man ville ha, for den bilen der er jo for folk som vil ha en coupé som de kan ta ned taket på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 den er maskert ja... blir sikkert en fin bil når vi vender oss til at den er stygg.. Det var jo slik det var med 7-serien.. Jeg synes fortsatt den nye 7-serien er stygg. Men faceliften ble mye bedre. Er helt enig i at stofftak er en del av sjarmen. Synes man kunne velge hva man ville ha, for den bilen der er jo for folk som vil ha en coupé som de kan ta ned taket på. Akkurat dette er jeg enig i. Med stoff-tak har man også bagasjaplass, noe som jeg tviler på at CC har. Og med stoff-tak har man muligheten til å bruke hardtop. Med andre ord kan man kombinere cabriolet, coupe og bagasjeplass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Helt enig! Derfor ett stort pluss til Audi A4 Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå