SanMiguel Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 ferrari er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 360 modena gt! tar jeg helt feil her eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 jaguar et eller anna xj 220 kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Extremt påkosta lada sikkert:) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Dere tar alle feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Jeg tror det er en Mosler MT900... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 bmwE9 har nok rett Morsomt innlegg R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg tror det er en Mosler MT900... And the winner is.. Regnet med at hvis det var noen som skulle klare det, så var det deg Fredrik! Da er det bare å komme en tur til våler 9-10 september. Lang vei for å sitte på i en gammel E30 kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Jeg tror det er en Mosler MT900... And the winner is.. Regnet med at hvis det var noen som skulle klare det, så var det deg Fredrik! Da er det bare å komme en tur til våler 9-10 september. Lang vei for å sitte på i en gammel E30 kanskje.. Hehehe... litt langt er det, men det er bestemt ikke fordi E30 M3 er en gammel modell. Vi er vel enige om at det er få andre biler i den samme klassen som er mer komptente på en bane enn nettopp E30 M3. Du skal imidlertid ha en stor takk for tilbudet... Kanskje en annen som kom med et mer eller mindre kvalifisert forslag kan få "min" plass i din M3 på Våler ? Hvis man ikke har kjørt en E30 M3 før er det noe man husker i laaaang tid... modellen er uten tvil en av de helt store gjennom tidene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Kanskje en annen som kom med et mer eller mindre kvalifisert forslag kan få "min" plass i din M3 på Våler ? Ja, er det ledig, så er alle velkommen til å sitte på en tur! Bare å spørre, og ha med hjelm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 æsj... jeg skulle si Mosler... med en gang jeg så bildet.... jaja... stilig bil i alle fall... går vel ganske radig på banen de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Håkon: DET er lett å si i ettertid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Nei... Mosler GT900 er ikke så veldig kjent... og det er neppe heller mer kjent at den er amerikansk og har en motor fra Chevrolet Corvette Z06. 505 HK på kun 950 Kg sparker sikkert meget bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Håkon: DET er lett å si i ettertid.. hadde vært lett for meg å si det uansett... for jeg visste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Håkon: DET er lett å si i ettertid.. hadde vært lett for meg å si det uansett... for jeg visste det Så bra for deg da Håkon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå