Ole@Automote Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Korfor får ikkje eg fram bildene??? Jeg har brukt opp kvoten min hos photobucket for denne mnd Men hvis du klikker på det som skulle vært bilde så får du de opp alikevell:-) De fleste ferdig bildene ligger på side 1
Mexos Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Bilen ble utrolig rå og jeg må si at jeg er enig i at Lumma stylingen ble rå Er sjelden jeg liker styla e36'er. Er en av "M-tech gutta", men denne digget jeg bare så all ros til byggerne! Dette står det respekt av Alt for Rognan!
Ca///e Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Grattis med bilen! Må ha vært en lang vent for deg det der. Men akk så digg når man endelig får den
DarkTower Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Jepp. Venta ei stund. Men verd vert et sekund...!
rel0ad Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Darktower: må ta å knipse bilder du å da:=) grattis
bmwrasaren Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Denne bilen ble 10 ganger bedre en jeg hadde forventet! Gratulerer Dark Tower med et gjennomført bygg!
fre Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Front lyktene kosta ca 11500kr det er hella xenon som er lakkert candy inni Høhøhø det ble ett dobbelt svar Trodde man skulle kjøpe sånt på KOED jeg? 6600 NOK inkl moms
Testpiloten Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Front lyktene kosta ca 11500kr det er hella xenon som er lakkert candy inni Høhøhø det ble ett dobbelt svar Trodde man skulle kjøpe sånt på KOED jeg? 6600 NOK inkl moms Altså prisen jeg oppga er vanlig salgspris da Tar du med firma rabatt og uten moms blir prisen litt penere
Sandersen Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 ARGH enda ikke fått sett bildene ! bandwidth limit exceed el no, klikker inn på dem men får enda ikke sett. Noen som kan legge opp et bra bilde via noe annet en imageshack ?
Ole@Automote Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 ARGH enda ikke fått sett bildene ! bandwidth limit exceed el no, klikker inn på dem men får enda ikke sett. Noen som kan legge opp et bra bilde via noe annet en imageshack ? Du får gi meg en mail adress da veit du så kan jeg sende noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå