Jump to content

20" hjul på en E46??

fnilsen
 Share

Recommended Posts

Ville ikke hatt så store felger, da er det ingen dekkfjøring og det røyner veldig på understell og resten av bilen som nesten rister i fillebiter. Jeg synest at 18" er nok her til lands om du ikke bare kjører på strykejern vei. Tror ikke bilen blir bedre på veien heller.Men dette er nå min mening, sikkert mange som vil protestere.

Ville ikke hatt så store felger, da er det ingen dekkfjøring og det røyner veldig på understell og resten av bilen som nesten rister i fillebiter. Jeg synest at 18" er nok her til lands om du ikke bare kjører på strykejern vei. Tror ikke bilen blir bedre på veien heller.Men dette er nå min mening, sikkert mange som vil protestere.

Nei... jeg protesterer ikke, men så kjører jeg helt bevisst på 16" dekk også... :wink:

Kjører 225/40-18 sjølv på ein 2001 e46. Etter min meining er dette plenty, iallefall her på vestlandet.. Henger godt på veien men går ut over komforten. Hadde kjøpt 16" eller 17" viss eg skulle kjøpt nye. ( var 18" på når eg kjøpte bilen)

Store felger er stilig men, ein av grunnane til å kjøre bmw er vel kjøre komforten :?