Haug Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Ute og vasket bilen i dag, så tenkte jeg kunne ta noen få bilder. Ble ikke så bra, men gir da et visst inntrykk Et litt eldre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Fin bil... men du burde skaffe deg noen tåkelys.... og ta av øyelokka kansje Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Tåkelys har jeg, bare et feste som er ødelagt. Øyelokka blir så lenge jeg har de originale lyktene på. Er faktisk ikke sikker på hvor mye den er senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Fin bil.. Tror faktisk den hadde kledd kromme nyrer bedre istedenfor de sorte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Veldig lik bilen min den der, så med andre ord en pen bil Senkingen kunne også minne om min, som er senket 40/15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Så ut som en pen bil Men hva har skjedd med fronten?.... den var så "prikkete"? Rundt nyrene er det mye steinsprut, det ser jeg, men lenger ned på fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 uff, uten tåke og leppe blir øyelokka helt malplasserte.. e36 trenger ikke øyelokk, det er min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Pen bil! men jeg syns den så sikkelig trøtt ut i fronten? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Fin bil! Liker svarte sedaner.. Men ang senk, har du gjort dette selv? i mine øyne kan det godt være orginal bak og 1ring med bosch framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Hehe, tenkte det kom noen reaksjoner ang "prikkinger" i nyrene, og ja! Dette er den forbannendes steinspruten!! Det samme gjelder fronten dessverre. Når det gjelder krom nyrer mAZE, så er jeg ikke helt enig med deg der Men åpen for forslag er jeg Tåkelykter kommer snart, bare jeg får ordnet fester. Øyelokk ser greit ut, så lenge det ikke er angel eyes. Derfor sitter det øyelokk på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Fin bil! Liker svarte sedaner..Men ang senk, har du gjort dette selv? i mine øyne kan det godt være orginal bak og 1ring med bosch framme Nei dette har jeg ikke gjort selv. Noe du ville rettet på kanskje? Eneste jeg ikke liker er at gummien bak ligger litt for mye opp i hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Er det møkk jeg ser i fronten på fordøra der? Kattevask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 uff, uten tåke og leppe blir øyelokka helt malplasserte.. e36 trenger ikke øyelokk, det er min mening.. Hehe, du sier det ja Ja, skulle gjerne hatt en M-tech front, men nå er det sånn at jeg ikke har det. Syns bilen ser helt grei ut for øyeblikket, tåkelys har jeg, men bare ikke satt i for øyeblikket. Leppe på fronten jeg har nå du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Er det møkk jeg ser i fronten på fordøra der? Kattevask? Der må jeg nok skuffe deg, hvis du ser litt nøyere etter så er det hvit stripa på asfalten, men ja, ganske vanskelig å se Svampvask her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Noen nye bilder av 325'n de siste dagene før jeg solgte den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå