Gå til innhold

Bilder av 325'n etter en liten vask i dag.

Haug
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, tenkte det kom noen reaksjoner ang "prikkinger" i nyrene, og ja! Dette er den forbannendes steinspruten!! Det samme gjelder fronten dessverre. Når det gjelder krom nyrer mAZE, så er jeg ikke helt enig med deg der :P Men åpen for forslag er jeg ;) Tåkelykter kommer snart, bare jeg får ordnet fester. Øyelokk ser greit ut, så lenge det ikke er angel eyes. Derfor sitter det øyelokk på nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Liker svarte sedaner..

Men ang senk, har du gjort dette selv? i mine øyne kan det godt være orginal bak og 1ring med bosch framme 8)

Nei dette har jeg ikke gjort selv. Noe du ville rettet på kanskje? Eneste jeg ikke liker er at gummien bak ligger litt for mye opp i hjulbuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, uten tåke og leppe blir øyelokka helt malplasserte..

e36 trenger ikke øyelokk, det er min mening..

Hehe, du sier det ja :) Ja, skulle gjerne hatt en M-tech front, men nå er det sånn at jeg ikke har det. Syns bilen ser helt grei ut for øyeblikket, tåkelys har jeg, men bare ikke satt i for øyeblikket. Leppe på fronten jeg har nå du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PICT0012.jpg

Er det møkk jeg ser i fronten på fordøra der? Kattevask? ;)

Der må jeg nok skuffe deg, hvis du ser litt nøyere etter så er det hvit stripa på asfalten, men ja, ganske vanskelig å se ;) Svampvask her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...