Jump to content

Bilder av 325'n etter en liten vask i dag.

Haug
 Share

Recommended Posts

Tåkelys har jeg, bare et feste som er ødelagt. Øyelokka blir så lenge jeg har de originale lyktene på. Er faktisk ikke sikker på hvor mye den er senket.

Hehe, tenkte det kom noen reaksjoner ang "prikkinger" i nyrene, og ja! Dette er den forbannendes steinspruten!! Det samme gjelder fronten dessverre. Når det gjelder krom nyrer mAZE, så er jeg ikke helt enig med deg der :P Men åpen for forslag er jeg ;) Tåkelykter kommer snart, bare jeg får ordnet fester. Øyelokk ser greit ut, så lenge det ikke er angel eyes. Derfor sitter det øyelokk på nå!

Fin bil! Liker svarte sedaner..

Men ang senk, har du gjort dette selv? i mine øyne kan det godt være orginal bak og 1ring med bosch framme 8)

Nei dette har jeg ikke gjort selv. Noe du ville rettet på kanskje? Eneste jeg ikke liker er at gummien bak ligger litt for mye opp i hjulbuen.

uff, uten tåke og leppe blir øyelokka helt malplasserte..

e36 trenger ikke øyelokk, det er min mening..

Hehe, du sier det ja :) Ja, skulle gjerne hatt en M-tech front, men nå er det sånn at jeg ikke har det. Syns bilen ser helt grei ut for øyeblikket, tåkelys har jeg, men bare ikke satt i for øyeblikket. Leppe på fronten jeg har nå du mener?

PICT0012.jpg

Er det møkk jeg ser i fronten på fordøra der? Kattevask? ;)

Der må jeg nok skuffe deg, hvis du ser litt nøyere etter så er det hvit stripa på asfalten, men ja, ganske vanskelig å se ;) Svampvask her i gården :)

• 3 weeks later...