skywalk3r Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 ikke for å ødlegg annonsen, men multiratt satsen til en bmw forhandler koster bare 1500 kr men da er det bare multirattet og ledningene men er som oftest bare det folk trenger.. Mvh Stian S
StigJ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Eller så vil folk ha nytt ratt pga. slitasje, som meg.
BDC Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 ikke for å ødlegg annonsen, men multiratt satsen til en bmw forhandler koster bare 1500 kr men da er det bare multirattet og ledningene men er som oftest bare det folk trenger..Mvh Stian S tar det ikke ille opp, men "ikke for å ødlegg annonsen"? det er akkurat det som skjer, hehe Eller så vil folk ha nytt ratt pga. slitasje, som meg. det respekterer jeg absolutt, men vil påpeke at dette rattet ikke er slitt.
BDC Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 da er bildene oppe! som bildene viser er rattet så godt som nytt, gått 32 000 km. slitasje på "kvart på tre"-grepet er ikke-eksisterende. bilde nr. 4 er nederst, bakfra (her er det sjelden slitasje selv på godt brukte ratt). bilde nr. 5 er bak på klokka tre i "kvart på tre"-grepet. takk for interessen!
Gunnar Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Airbagen fra stanardrattet passer vel ikke i dette rattet? I så fall snakker vi jo fort ganske mange tusen i airbag.
BDC Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Airbagen fra stanardrattet passer vel ikke i dette rattet? det stemmer, man må ha den runde.
maxmix Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 hmm passer denne i alle e46, feks min 328 99mod?
wicky124 Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 pris?hvor mye koster den delen i midten?og passer den e32??
BDC Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 Passer airbagen fra dette rattet? nei, dessverre. airbagen som brukes på dette rattet ser slik ut (objekt nr. 9):
BDC Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 pris?hvor mye koster den delen i midten?og passer den e32?? ca. halv pris er vel det jeg er på jakt etter. airbagen (regner med det er den du mener) koster ca. 5700,- inkl. moms ny. jeg vet dessverre ikke om rattet passer E32 edit: se svaret til paulsen brothers på neste side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå