Patrick B Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 217145#top rå bil, men den hadde gått litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1217145#top rå bil, men den hadde gått litt da Når eieren ikke engang klarer å fortelle hvilken GT det handler om (les: de har alle et unikt nummer) blir jeg meget skeptisk. Det svindles grovt med disse bilene i Sverige (les evt. om dette på Autopower)... og det er derfor mange gode grunner til å være forsiktig når en svenske prøver og selge en bil av dette kaliberet i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1217145#top rå bil, men den hadde gått litt da Når eieren ikke engang klarer å fortelle hvilken GT det handler om (les: de har alle et unikt nummer) blir jeg meget skeptisk. Det svindles grovt med disse bilene i Sverige (les evt. om dette på Autopower)... og det er derfor mange gode grunner til å være forsiktig når en svenske prøver og selge en bil av dette kaliberet i Norge... Hmm ok skjønner, blir selv også meget skeptisk når selger ikke skriver hele navnet sitt i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 såvidt innkjørt jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 såvidt innkjørt jo. hehe, seff ikke mye da, men de fleste M3`er har gått langt under 150000km, og dette en GT som man vanligvis kun lufter på en søndag på den lokale racerbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har heller aldri sett GT levert med dette rattet, som jeg ikke trodde var produsert i '95 engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har heller aldri sett GT levert med dette rattet, som jeg ikke trodde var produsert i '95 engang. Ettermontert? Ikke alle vil ha ALT originalt. Ikke at det er dumt med originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har heller aldri sett GT levert med dette rattet, som jeg ikke trodde var produsert i '95 engang. Nei, det kom vel ikke før i 1997-98 altså på de siste E36 modellene. Men det er hakket penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Jeg liker bedre det originale 3 eikede rattet som kom i GT, det er ikke så klumpete. Dessuten så vil uorginale deler på en GT skremme bort seriøse kjøpere. Når jeg skulle kjøpe GT, så valgte jeg bort flere biler, pga. at de ikke hadde originale deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 folk har vel skjønt at det går ann å bytte ratt hehe... men uansett flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 folk har vel skjønt at det går ann å bytte ratt hehe...men uansett flott bil hehe, ja vil ikke si at bytte av ratt er et stort problem! Seff ville heller ikke kjøpt en slik bil med uoriginale deler, men for pokker, et ratt er et ratt, har ikke noe å si på ytelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 farge: brittich racing grenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 farge: brittich racing grenn Ja den ble kun levert i denne fargen, med mexico grønt skinn og alcantara interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Den ligger til salgs på mobile.de også, å her var det et par andre bilder også, å se på dette bildet, her mangler det noe av vesentlig betydning, hva mangler???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Hmm, ekstra lista på fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå