Mirakulix Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Tenkte vi kunne si hva vi spiller slags musikk i bilen. Jeg vet selv jeg ofte bruker de samme sangene på skivene mine. Kunne vært greit å bytte litt. Har iaff, 3 jeg anbefaller: * Chamillionaire featuring Krayzie Bone - ridin' * Mario Lopez - lonely (without you) * Ayumi Hamasaki - Real Me (Megara vs. DJ Lee Remix) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Radio. Og jeg bytter kanal hvis det kommer noe rap-skvip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 hører i grunnen på alt fra guns n' roses til bruce springsteen, U2, Limp bizkit, mye forskjellig techno osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Radio. Og jeg bytter kanal hvis det kommer noe rap-skvip. Aldri når jeg har sittet på hehe. da har en CD surret i bakgrunnen. Låvedance 3, var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Radio. Og jeg bytter kanal hvis det kommer noe rap-skvip. Hehehe... rap-skvip er det ingen grunn til å høre på når det finnes så mye annen fin musikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Går jo mye i Astrada, Cascada, Roxette og Nickelback gjennom stripa i "byen" da...hehe. Men det er jo en gang iblant vi får "gleden" av å høre skikkelig suppemusikk når vi henger ut på bensinstasjonen og kiosken...hvor har de det fra da??? Nei, er enig med Aama_Racing her...techno og god gammel rock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 går stort sett i metallica og old school rap-skvip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 de derre, roxette, ACDC, CCR, REM, U2, old school rap (run dmc ++) og mye mye mer god gammel musikk.. holder meg helst unna alt rap skvip hvor noen getto smurfer bare skal fortelle om hvor store "crom rims" og damer de har.. huff ellers så er jeg ikke så fan av extacy musikk heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Radio er ein fin ting på langkjøyring Men ellers så går det i ACDC, U2, REM, Alan Jackson og mykje meir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 går mest i rompedisco og dire straits, queen, eagles, supertramp osv. har vist en forkjærlighet for 70 talls musikk. narkopop er jeg ikke så begeistret for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Når man kjører BMW, så synes jeg at Mario Lopez med "Angel Eyes" passer bra Går for det meste i trance/ techno og rock. På langkjøring går det også i Easy Listening- musikk, kjører litt mykere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Jeg hører på alt så lenge det ikke er rap og metall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Bare jeg som hører på neger-joik her eller? Hører på rock også... og seff god gammel norsk rock Ellers hater jeg syre-musikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Bare jeg som hører på neger-joik her eller?Hører på rock også... og seff god gammel norsk rock Ellers hater jeg syre-musikk... Hehehe... "negerjoik"... den var ny for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Metallica, Jokke, Raga, Guns 'n Roses, R.E.M, U2, Faith No More, Bowie, Black Sabbath, Doors, Beatles, Foo Fighters, Grant Lee Buffalo, Johnny Cash, Led Zeppelin, mm. For min del er det rock som fungerer best i bil. Hører/hørte jo endel på radio selvfølgelig, f.eks. Radioresepsjonen, FK Fotball, Karate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå