knooot Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 noen som driver å kødder litt her tenker jeg. se bilder, ingen m5 maskin der gitt men pen bil da! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1204439 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 deilig bil, med en vanvittig strøken s14 oppi.. helt nydelig bil rett å slett, bortsett fra det forbanna momo rattet.. hater når folk setter sånt ratt i en så fin bmw.. helt greit å sette de i "lekebiler" men et momo ratt skal ikke inn i en så fin å klassisk bil som denne m3'n.. forresten så ufattelig teit å sette inn en annonse på en bil du overhode ikke eier, eller tydeligvis ikke vet hva er.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 deilig bil, med en vanvittig strøken s14 oppi.. helt nydelig bil rett å slett, bortsett fra det forbanna momo rattet.. hater når folk setter sånt ratt i en så fin bmw.. helt greit å sette de i "lekebiler" men et momo ratt skal ikke inn i en så fin å klassisk bil som denne m3'n..forresten så ufattelig teit å sette inn en annonse på en bil du overhode ikke eier, eller tydeligvis ikke vet hva er.. hehe Jeg er helt enig... MOMO ratt forbinder jeg først og fremst med fullverdige racing/rallybiler eller italienske biler... spesielt eldre Alfa-Romeo modeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 jeg har sett flere E32'er med slikt fælt og ekkelt ratt... skrekk og gru.. BMW ratt er det eneste man kan ha... er jo bare å kjøpe et nytt som ser redelig ut så er problemet løst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Det er jo heller ikke norske skilter på den så da sier det seg selv at det er en tulleannonse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Er en tysk E30 M3 det der, fra E30.de mener jeg, eller en annen tysk side, sett den mange ganger, rå bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Å i det hele tatt klemme ut 780hk av en N/A 3,8 M5 hadde vært en KJEMPEprestasjon. Og kostet 3 ganger så mye som "han selger" bilen for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Hehe, sjekka telefonnummeret på gulesider. Ga ingen treff Er nok tullball dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 hehe, hadde vært rått å hatt en 700Hk sugemotor da!! hehe. Da hadde du vært konge. og bilen hadde i alle fall kosta MYE mer! men fin bil da, bortsett fra at felgene ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Vart litt skræmt ja hehe jeg driver å bygger en m3 e30 m 3,6 m5 motor jeg og det der ligna ikke på en m5 maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 hehe, hadde vært rått å hatt en 700Hk sugemotor da!! hehe. Da hadde du vært konge. og bilen hadde i alle fall kosta MYE mer! men fin bil da, bortsett fra at felgene ikke passer. Tror svaret ditt i så fall ligger på andre siden av dammen.You know "over there".Usa..700 suge hester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 det står at det er 4 dørs oxo.. ser ikke de jg men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå