Hakon Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Hei og hopp.. Nu som det nærmer seg høst og mørke omgivelser er det greit å ha skikkelige lys på bilen. Men kjørelysene(nærlys) lyser så jævlig skrekkelig dårlig. Bilen har disse linse-lysene som ble levert på den tiden. noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å lyse bedre? K an det rett og slett være skitt som har satt seg inne i lysene, eller kanskje det hjelper å bytte pære ? Hva tror dere ? Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Trolig er problemet at selve glassene er skitne på innsiden etter år med kondens, varme etc. Det hjelper å vaske glassene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Prøver det først og ser hvordan det går.. håper det hjelper... Var ikke de lysene ganske høy-teknologoske og gode da de ble laget ? Så en skryte video som ble laget da bilen kom og der skryter de masse av det linse-systemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Er nok bare glassene ja. Eventuelt kan det være reflektoren som begynner å bli dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Er ikke reflektor i disse lyktene såvidt jeg vet.. Nye pærer, samt en vask burde hjelpe, men for all del ikke glem å mål spenningen fram til pæra. Kan ofte lønne seg å legge opp egne ledninger rett fra batteri, og kun bruke orginalledningen som styre strøm.. Mulig CheckControlen gir feilmeldinger på pærene men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Skal prøve å vaske + nye pærer, så skal jeg gi beskjed om dette fungerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 kjøpte noen nye pærer jeg på min 735 som lovte 50% mer lys... husker ikke hva de het, men de ble MYE bedre... OSRAM silverstar??? nei husker ikke.... men kan finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå