oyvin Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 er det vanlig at dekkbutikker har utstyr til balansering av hjul på bil da? syns det der hørtes litt hitec ut.
Fredrik Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 er det vanlig at dekkbutikker har utstyr til balansering av hjul på bil da? syns det der hørtes litt hitec ut. Jeg vet ikke hvordan situasjonen er i Norge, men her i Danmark har de fleste seriøse dekkverksteder slikt utstyr. Min lokale dekksjappe tar 280 kroner for en gjennomgang foran. Jeg har ikke spacere på min bil, men en skade i karkassen (sideveggen) på et av vinterhjulene foran medførte kraftige virbrasjoner. En avbalansering med dekkene på bilen i mars måned i år utsatte regningen for en oppsetning nye vinterdekk til oktober/november...
Kobar Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 har fått på senterringer nå, og resultatet ble veldig mye bedre enn det var, men det rister da enda litt for mye til at d skal være komfortabelt å kjøre... er liksom ikke det samme som å kjøre på 14 tommerne... Skal se om jeg får avbalansert dem i nærmeset framtid.. så får vi bare se da...
ArildJr Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 ganske sikkert avbalanseringa, hvis ikke en av felgene er skjeive. Fordi om felgene er nye for noen mnd siden så skal du ikke se vekk fra at noen av lodda har falt av.. har du forresten sjekka lufttrykket i dekka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå