Evopower Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Komplett med ledningsnett, svinghjul, clutch, og gasspedal og de ledda stagene fra pedal til gasspjeld. Gikk da jeg tok den ut av bilen, skulle ha den i en E28, men da det var forskjellige ledningsnett gadd jeg ikke bry meg mer med det. Selges 2000 kr/bud. Kan treffes på mobil: 98619882
Evopower Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Ingen?? Alt er komplett, passer rett oppi en bmw med det gamle innsuget, plug and play!
Evopower Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Glemte også å skrive at den er med oljekjøler..
kkro Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Til dere som driver med M-30 motorer: Her har dere en fin mulighet til å få tak i en veiv med 86mm slag! Den kan være god å ha dersom man skal bygge en 3,6 liters M30, for eksempel en turbomotor. Bare som et tips.....
Evopower Skrevet August 31, 2006 Forfatter Skrevet August 31, 2006 Det følger også med girkasse! Uff så mye jeg har glemt å skrive da...Hehe. Enkelt og greit: Den er komplett med ALT, til og med girkasse. Bare hive oppi og starte opp. Dette er billig da...
Evopower Skrevet August 31, 2006 Forfatter Skrevet August 31, 2006 Jojo bilder skal dere få, legger dem ut på tirsdag!
Bimmerlars Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Jojo bilder skal dere få, legger dem ut på tirsdag! Flotters
bmwrasaren Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Legger ut noen bilder for Evopower! Motoren: Motoren: Gass greiene: Ledningsnettet:
Bmwfanatic Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 er det fordelerlokk og kabler som er bra på den? pm meg for pris
Radial Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Hvordan girkasse er dette? Eventuelt interessert i å selge den separat?
Stonescream Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Hvordan girkasse er dette? Eventuelt interessert i å selge den separat? Sorry, bare må: Det heter ikke hvordan girkasse. Det heter hvilken. Noen eksempler på hvordan en ikke skal bruke hvordan: Hvordan blinklys er det du har? Hvordan hovedkort har du? Hvordan biltrekk har du i bilen? Hvordan lys har du? osv osv. Sånn.
Radial Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Hvordan girkasse er dette? Eventuelt interessert i å selge den separat? Sorry, bare må: Det heter ikke hvordan girkasse. Det heter hvilken. Noen eksempler på hvordan en ikke skal bruke hvordan: Hvordan blinklys er det du har? Hvordan hovedkort har du? Hvordan biltrekk har du i bilen? Hvordan lys har du? osv osv. Sånn. hehe, det var da fælt til pms da Men, det er motatt...hehe, Hvilken girkasse er det som sitter på denne tralla?
Evopower Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 Sitter en 4 trinns Getrag med løst clutchhus.. Selger bare alt komplett. Nypris: 1000 kr for hele dritten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå