stryn86 Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 håvard sin gt er meget pen og er av STOR verdi,kan du kanskje fortelle meg ka som ska ver så "HERPA" på dn??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 håvard sin gt er meget pen og er av STOR verdi,kan du kanskje fortelle meg ka som ska ver så "HERPA" på dn??? Har du lest igjennom denne tråden da? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14078 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Vi skal legge ut GT'sia vår på www.bmwccn.no/nordland om få dager.Den er ganske bra oppdatert, bortsett fra den bilen som ble vraka på sørlandet. Den har jeg fått opplysninger om har vært i Sverige før. De jeg vet finnes nå i Norge er 4 stk inkl. din Tåmi. Den du la link på her er nr 179 (BD -reg skilter). Glimrende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 håvard sin gt er meget pen og er av STOR verdi,kan du kanskje fortelle meg ka som ska ver så "HERPA" på dn??? Den er skrudd frem og tilbake på km.stand. Den har fått ødelagt dørtrekkene, med noen uoriginale høyttalere, å i tillegg fått "påklistret" en hau med "dill" som ikke hører hjemme på en GT eks. øyelokk, sotede vinduer/baklykter, bakrutesenker, uorginale felger, div plastchrome innvendig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 håvard sin gt er meget pen og er av STOR verdi,kan du kanskje fortelle meg ka som ska ver så "HERPA" på dn??? Den er skrudd frem og tilbake på km.stand. Den har fått ødelagt dørtrekkene, med noen uoriginale høyttalere, å i tillegg fått "påklistret" en hau med "dill" som ikke hører hjemme på en GT eks. øyelokk, sotede vinduer/baklykter, bakrutesenker, uorginale felger, div plastchrome innvendig osv. På en bil som det er produsert 350 eksemplarer av, så SKAL det ikke tukles med. Det må være originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 På en bil som det er produsert 350 eksemplarer av, så SKAL det ikke tukles med. Det må være originalt! Iallefall hvis man ønsker å bevare et samlerpotensiale og dermed bilens fremtidige verdi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Så slik det ser ut nå, så er det bare min og Bjørn sin som er "tilnermet originale" (min har supersprint bakpotte, og røde/hvite baklykter) #073 som også går i rogaland, har bl.a. angeleyes frontlykter, sorte baklykter, uoriginale BBS felger, bakrutesenker, valsede bakskjermer, KW justerbart senkesett. Og han har vist planer om carbonpanser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Vi skal legge ut GT'sia vår på www.bmwccn.no/nordland om få dager.Den er ganske bra oppdatert, bortsett fra den bilen som ble vraka på sørlandet. Den har jeg fått opplysninger om har vært i Sverige før. De jeg vet finnes nå i Norge er 4 stk inkl. din Tåmi. Den du la link på her er nr 179 (BD -reg skilter). Hvordan ligger det an med oppdatering på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 håvard sin gt er meget pen og er av STOR verdi,kan du kanskje fortelle meg ka som ska ver så "HERPA" på dn??? Den er skrudd frem og tilbake på km.stand. Den har fått ødelagt dørtrekkene, med noen uoriginale høyttalere, å i tillegg fått "påklistret" en hau med "dill" som ikke hører hjemme på en GT eks. øyelokk, sotede vinduer/baklykter, bakrutesenker, uorginale felger, div plastchrome innvendig osv. En smakssak. Har man først betalt det bilen koster kan man (av og til: desverre) gjøre hva man vil. Kan jo ikke ta hensyn til andres meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 på den siden står det at #133 er fra sveits:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nå står #191 til salgs på finn.no, å den ser utrolig støken ut. Noen som kjenner til denne. Den står i skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå