Gå til innhold

Nye skilt i Norge også:/

|_BMW_|
 Share

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er de nye skiltplatene drit stygge?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128104

Kanskje bare en vanesak... :roll:

Jeg tror det mest er en vanesak... og vi har også diskutert disse skiltene tidligere... bl.a her... Så hvis ingen har noe nytt i sakens annledning stenger vi denne tråden... og fortsetter diskusjonen i den gamle tråden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Norge enda hører på Eu direktiver er ingen bombe. "Rævsleiking" på høyt nivå av de korrupte menn i EU. Skulle ikke hatt livets rett. :evil:

/ Sterke meninger (del 2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Norge enda hører på Eu direktiver er ingen bombe. "Rævsleiking" på høyt nivå av de korrupte menn i EU. Skulle ikke hatt livets rett. :evil:

/ Sterke meninger (del 2).

Det er ikke så enkelt å si hvem som rævslikker hvem. Er det norske myndigheter som gjør seg lekre for EU ved å være den flinkeste gutten i klassen (med eller uten Senterpartiet)... eller er det EU som stiller Norge således (ved hjelp av EØS avtalen) at Norge like gjerne kan bli medlem av EU... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må brukes i utlandet ja. Minnes det står i kjøretøysforskriften eller liknende.

MEN: neige POKKER om jeg skal ha noen N eller norsk flagg i skiltet mitt. Skjer ikke før ting blir obligatorisk.. Altså, misforstå meg rett, jeg har ikke noe imot det norske flagget, men det ser bare værre ut med slike røde farger bak på bilen. Er nok med de stygge oblatene (takk gud at dem er gule i år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må brukes i utlandet ja. Minnes det står i kjøretøysforskriften eller liknende.

MEN: neige POKKER om jeg skal ha noen N eller norsk flagg i skiltet mitt. Skjer ikke før ting blir obligatorisk.. Altså, misforstå meg rett, jeg har ikke noe imot det norske flagget, men det ser bare værre ut med slike røde farger bak på bilen. Er nok med de stygge oblatene (takk gud at dem er gule i år)

Jeg kjører jo en til to lange turer sydover til Rivieraen årlig, men jeg har aldri hatt et "DK" skilt bak på bilen... det ligger behørig plassert i hanskerommet i tilfelle jeg mot alle ods skulle bli stoppet. Jeg har aldri blitt stoppet... hverken på vei sydover eller på vei nordover i løpet av snart 100000 Km. Det nærmeste jeg kommer et nasjonalitetsmerke på min danske BMW er det norske flagget i BMWCCN klistremerket... :lol:

diskusjon_logo%5B1%5D.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...