|_BMW_| Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er det bare meg eller er de nye skiltplatene drit stygge? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128104 Kanskje bare en vanesak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er det bare meg eller er de nye skiltplatene drit stygge?http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128104 Kanskje bare en vanesak... Jeg tror det mest er en vanesak... og vi har også diskutert disse skiltene tidligere... bl.a her... Så hvis ingen har noe nytt i sakens annledning stenger vi denne tråden... og fortsetter diskusjonen i den gamle tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er ikke skiltplate det som er BAK skiltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Beholder mine gamle skilt Betaler ikke for nye stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Steng den. E altfor mang like tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er ikke skiltplate det som er BAK skiltet? Diskusjonen handlar om skilt/skiltplater, det som er bak heiter skiltrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 d står ikke at alle skal ha slike skilt.. d står jo at di ny registrerte biler vil få slike.. man skal visst få beholde di man har selv om d kommer nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 er det ikke nok tråder om detta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 At Norge enda hører på Eu direktiver er ingen bombe. "Rævsleiking" på høyt nivå av de korrupte menn i EU. Skulle ikke hatt livets rett. / Sterke meninger (del 2). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 At Norge enda hører på Eu direktiver er ingen bombe. "Rævsleiking" på høyt nivå av de korrupte menn i EU. Skulle ikke hatt livets rett. / Sterke meninger (del 2). Det er ikke så enkelt å si hvem som rævslikker hvem. Er det norske myndigheter som gjør seg lekre for EU ved å være den flinkeste gutten i klassen (med eller uten Senterpartiet)... eller er det EU som stiller Norge således (ved hjelp av EØS avtalen) at Norge like gjerne kan bli medlem av EU... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Fint flagg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 "Den som har den nye skilttypen med nasjonalitetsmerke, slipper å bruke N-merket ved kjøring i utlandet." Er det bare jeg som ikke har fått med seg at enn "må" ha N-merke på bilen for å kjøre i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Det må brukes i utlandet ja. Minnes det står i kjøretøysforskriften eller liknende. MEN: neige POKKER om jeg skal ha noen N eller norsk flagg i skiltet mitt. Skjer ikke før ting blir obligatorisk.. Altså, misforstå meg rett, jeg har ikke noe imot det norske flagget, men det ser bare værre ut med slike røde farger bak på bilen. Er nok med de stygge oblatene (takk gud at dem er gule i år) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Det må brukes i utlandet ja. Minnes det står i kjøretøysforskriften eller liknende.MEN: neige POKKER om jeg skal ha noen N eller norsk flagg i skiltet mitt. Skjer ikke før ting blir obligatorisk.. Altså, misforstå meg rett, jeg har ikke noe imot det norske flagget, men det ser bare værre ut med slike røde farger bak på bilen. Er nok med de stygge oblatene (takk gud at dem er gule i år) Jeg kjører jo en til to lange turer sydover til Rivieraen årlig, men jeg har aldri hatt et "DK" skilt bak på bilen... det ligger behørig plassert i hanskerommet i tilfelle jeg mot alle ods skulle bli stoppet. Jeg har aldri blitt stoppet... hverken på vei sydover eller på vei nordover i løpet av snart 100000 Km. Det nærmeste jeg kommer et nasjonalitetsmerke på min danske BMW er det norske flagget i BMWCCN klistremerket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 hehe. Jeg syntes det ihvertfall er MEGET bra at du har DET merket der Menne, ja, det er obligatorisk å ha en N på bilen utenlands. Mens bwmE9 må ha DK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå