jarli Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Noen som kjenner til noen symptomer på løs oljepumpe? eller er det bare plutselig slut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Noen som kjenner til noen symptomer på løs oljepumpe? eller er det bare plutselig slut Det vet jeg ikke, men du finner mer informasjon her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Noen som kjenner til noen symptomer på løs oljepumpe? eller er det bare plutselig slut Det vet jeg ikke, men du finner mer informasjon her... Takk for svar! Selvsagt er dioden for oljetrykketsvarsleren ødelagt på bilen min.. Men det er jo ikke verre enn å sjekke ved neste oljeskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg hadde en dårlig feeling på motoren min, så idag skrudde jeg av bunnpanna og sjekket.. Og jo, det lå en bolt i bunnpanna, og kjedet var skikkelig slakt Nå slipper jeg iallefall uroe meg for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Bra du sjekka da! Det er nok mange med M60/62 som ikke er klar over dette problemet.Og spør du et BMW verksted om de har hørt om dette så sier de sikkert nei. Men sjekker du litt rundt på amerikanske/svenske forum så finnes det mange eksempel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Bra du sjekka da!Det er nok mange med M60/62 som ikke er klar over dette problemet.Og spør du et BMW verksted om de har hørt om dette så sier de sikkert nei. Men sjekker du litt rundt på amerikanske/svenske forum så finnes det mange eksempel.... Jeg hadde en kollega på jobben her i Danmark som opplevde at automatgearkassen i hans E32 730i (M60B30) sa takk for seg av nevnte årsak. Han hadde aldri hørt om dette problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå