Tweety bimma Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ikke for å rakke ned på felgene de selger der, men man får hva man betaler for. En bekjent handla felger der, chromma sådan, og chrommen flaka av etter to år. Men dekk er det jo helt ok å få billig I forhold til at crommen flasser av det kan man nok oppleve på mange felger,spesielt om de er i bruk om vintern oxo,grunnet at norske vær forhold ikke passer det felgene særlig godt...er ikke uten grunn til at populæriteten rundt cromma felger har død ut, om ikke helt så veldig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ikke for å rakke ned på felgene de selger der, men man får hva man betaler for. En bekjent handla felger der, chromma sådan, og chrommen flaka av etter to år. Men dekk er det jo helt ok å få billig I forhold til at crommen flasser av det kan man nok oppleve på mange felger,spesielt om de er i bruk om vintern oxo,grunnet at norske vær forhold ikke passer det felgene særlig godt...er ikke uten grunn til at populæriteten rundt cromma felger har død ut, om ikke helt så veldig mye.. Lettmetallfelger er ikke hva de har vært. Mine originale BMW Ellipsoid 46 felger har etter kun 3 vintersesonger mange korrisjonsbobler og er generelt misfarget. Porsche´s lettmetallfelger på 80-tallet var mer eller mindre like fine som nye etter 5-6 vintersesonger. Kanskje salter de mer nå enn før ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Lettmetallfelger er ikke hva de har vært. Mine originale BMW Ellipsoid 46 felger har etter kun 3 vintersesonger mange korrisjonsbobler og er generelt misfarget. Porsche´s lettmetallfelger på 80-tallet var mer eller mindre like fine som nye etter 5-6 vintersesonger. Kanskje salter de mer nå enn før ?... Ja salt er IKKE bra for alu felger uansett overflate legering... tror nok ikke dem lager dårliger enn før men folk har fått mer tilgang på dårlige felger enn tidligere,kvalitets felgene er der men folk har en generel oppfatning av at så lenge det ser bra ut så er saken biff så billige dritt felger går jo som hakka møkk hos landets billige forhandlere(uten å nevne navn ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Jeg har problemer med å ta dette seriøst, men jeg er kanskje for gammel... ... Hva er forøvrig sammenhengen mellom damene og felgpakkene ?... Hehe,ja du er nok for gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Hehe,ja du er nok for gammel Trolig, men jeg har heldigvis opplevd hva skikkelig kvalitet er og jeg gidder derfor ikke å rote rundt i slikt grums som dette. Hvis jeg skal bruke av mine surt opptjente penger er det en forutsetning at jeg vet hva jeg får og at jeg vet at jeg betaler en riktig pris i relasjon til andre kunder med det samme ærend. Selgere som ikke offentlig forteller hva prisen er på et produkt får ikke mine penger... da går jeg et annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 tenkte på den 17" felgpakken de selger til 4999.- ingen som vet åssen felger det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå