Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

MEGET velholdt 1 eiers 2002-modell 330xd - nå i butikken!

M sportspakke II/aerodynamikkpakke II

alarm

sportsstoler foran med setevarme og korsryggstøtte

samt memory på førerstolen

lyktespylere foran

dekktrykkskontroll (RDC)

M multifunksjonsratt

sort helskinn

Navi Professional

hvite blinkere

sportslig avstemt understell

klimaautomatikk

mørke ruter bak

Xenon

HarmanKardon audio-system m/6 platers CD-veklser

el.glassluke

høyglans shadowline

DSC

mørk takhimling

el.innfellbare sidespeil

avtagbart hengerfeste

regnsensor

avblendbart innerspeil

skisekk

18'' M hjul med Michelin Pilot Sport ++

88_-8464173.jpg

88_1850009568.jpg

88_30924741.jpg

Trenger en familiebil, med 4x4....

• 1 month later...
Skrevet

Jeg bestilte slike ringer:

http://www.umnitza.com/product_info.php?cPath=73_141_184&products_id=149

Umnitza Predator Chromium™

Det var en svakhet me de ringene jeg fikk så de ristet i stykker 2 av de på de fine hullete veiene jeg har kjørt på, så de er tatt av igjen. Men ser at det er gjort noen modifikkasjoner siden de jeg kjøpte.

De jeg hadde var 8000K

Jeg fikk ikke opp noe feilmelding...

Jeg fikk de veldig fort...

Ikke vanskelig å montere, fulgte med en fin monteringsanvising med masse bilder..

Skrevet

Meget pen E38 du har, de bilene er virkelig pene! Har sett den ved et par anledninger når jeg har passert på Rv65 men ikke studert den nærmere enn at jeg har sett det er en iL.

dsc00224ez0.jpg
Du skulle nesten fått maskinert en alu-plate til fotbrekkpedalen også! :)

Jeg ser at annonsen på den 330xd'en ble endret så sent som 2/10 og bilen står som reservert, er det du som har siste runde med vurderinger?

Dersom du kommer til å beholde E38en og fortsatt ikke har gjort noe med eksosrørene dine så kan jeg anbefale deg et meget lekkert alternativ til 2xdoble utblås, dette så jeg på en 728i på banetreff på ACR i 2002 (mobilkamera):

728i_1.jpg

728i_2.jpg

Skrevet
Meget pen E38 du har, de bilene er virkelig pene! Har sett den ved et par anledninger når jeg har passert på Rv65 men ikke studert den nærmere enn at jeg har sett det er en iL.
dsc00224ez0.jpg
Du skulle nesten fått maskinert en alu-plate til fotbrekkpedalen også! :)

Jeg ser at annonsen på den 330xd'en ble endret så sent som 2/10 og bilen står som reservert, er det du som har siste runde med vurderinger?

Dersom du kommer til å beholde E38en og fortsatt ikke har gjort noe med eksosrørene dine så kan jeg anbefale deg et meget lekkert alternativ til 2xdoble utblås, dette så jeg på en 728i på banetreff på ACR i 2002 (mobilkamera):

728i_1.jpg

728i_2.jpg

Ja jeg vurderer å selge bilen min, å anskaffe meg en 330xd. Men siden min ikke er så lettsolgt særlig nå på vinteren, så beholder jeg den litt til.

Det med enderør er i panlegging og oppsparing.

E38_oval_001.jpg

e38-5.jpg

e38-6.jpg

e38-9.jpg

Må ha en alpina bakfanger også, eller modifisere den jeg allerede har.

Det med fotbrekkpedalen også har jeg tenkt på, men lurer på hvem som kan gjøre noe slik. Er ikke så godt kjent her...

Skrevet

Leste lenger opp i tråden at du planla 2x doble, men tenkte å tipse om 2x ovale som et alternativ, da ihvertfall jeg syntes det så meget bra ut på den 728i jeg så på ACR. Hva slags bakfanger han hadde aner jeg ikke.

Det blir nok vanskelig å få gummigrep på fotbrekkpedalen slik det er på de andre pedalene og fothvileren, men det er jo uansett en pedal som brukes langt mindre enn gass og brems hvor man heller ikke har samme behovet for gummigrep, så svart matt lakk i noen utfreste spor burde gjøre susen. Den pedalen er også såpass liten at den liksomlogoen til Alpina (dette er jo ikke originale Alpinaprodukter ;) ) vil få dårlig plass.

Hva med å ta en henvendelse til Meldal videregående skole og høre om TiP (Teknikk og industriell produksjon) kan lage noe sånt?

Jeg lå forresten rett bak deg fra Forve til Bårdshaug i 12-tida i dag, og du mangler venstre bremselys! :D

Skrevet

Yep stemme det, men det problemet hadde jeg på de orginale bremselysene som sto på å. Jeg trodde det skulle gå vekk når jeg fikk på de nye, men det er der enda. Pæra er ikke gåen, så det er nok dårlig kontakt i koblingen.

Har prøvd med slik CRC elektrospray, men det virker ikke. Så må nokk frem med dremelen å pusse litt. Iriterende den feilmeldingen som popper ferm hele tiden...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...