Gå til innhold

Bilen min. E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du skal ha Alpina-styling, så ville jeg også ha valgt Alpina felger! :wink:

Forøvrig fin bil du har fått deg!

Takker for det, er veldig fornøyd jeg å, selv om det er noe små plukk på den som må ordnes... er jo tross alt 10 år gammel...hehe

Venter spent på noen pakker fra Nautiluz, litt Focal og Audison som skal inn i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp de ende-rørene. De passer på en orginal Alpina, men selv på disse bilene ser det en smule voldsomt ut.

Jeg syns det er en av de virkelig kule tingene med E38.. at 728 og 750 SÅ helt like ut. Veldig stilig å kjøre rundt i noe som ser ut som en helt vanlig 728, mens det egentlig er et råskinn med en V12.

Vurder også BMW-felger som kom til E38 orginalt. Det er mange av de felgene som også ser meget tøffe ut samtidig som de bevarer et det pene og rolige designet bilen har i utgangspunktet.

Mht senking så syns jeg dette bør vurderes da alle E38 modeller er litt før høye bak, og det ser en smule merkelig ut. Pass for all del på at hjul/dekk ikke forsvinner under hjulbuen, det ser bare jævlig ut uansett bil, uansett felg.

Gleder meg til å se hva du velger, men om man har penger til det slår Alpina-felger aldri feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men jeg syntest den er skikkelig kjip og "gubbete" med oransje blinklys og org felger.

Det er jo først og fremst et spørsmål om smak og behag... jeg liker den slik BMW leverte den. En helt annen sak er at eieren av en E38 750iL da den var ny... trolig også hadde f.eks en Porsche 993 i garasjen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo først og fremst et spørsmål om smak og behag...

En helt annen sak er at eieren av en E38 750iL da den var ny... trolig også hadde f.eks en Porsche 993 i garasjen... :wink:

Selvsagt er det snakk om smak og behag, men jeg syntest den ser litt for tam ut med de små felgene. Ett par hakk opp på skala`n hadde hjulpet mye! :wink:

Porsche 993.. Ja, takk!! :D

Edit: Minner meg litt om da jeg var i Beverly Hills i sommer. Ikke uvanlig at det stod en ny 7-serie, Porsche 911 og en X5 på gårdsplassen der.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig med deg, E9.

E38 er en av de fineste BMW'ene. Skikkelig lekker bil. (også fine de felgene på bildet der)

750 var på den tiden noe av det råeste man kunne få, så det er litt synd at slike biler i dag ender på skrap-heugen, eller med store vinger og dårlige vinyl-flammer på siden.

Ser alt for mange E38'er som har blitt 'bangers' som det heter. Godt å se at det fremdeles er noen som lever i beste velgående, og som fremdeles blir tatt vare på. Det gjelder for såvidt også E32 og E23. Hyggelig at det er noen som fremdeles har disse bilene fordi det er flotte og vakre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Minner meg litt om da jeg var i Beverly Hills i sommer. Ikke uvanlig at det stod en ny 7-serie, Porsche 911 og en X5 på gårdsplassen der.. :shock:

Et naturlig valg hadde det ikke vært for de forb.... danske og norske bilavgiftene... :evil:

Håkon... et bilde til deg... :D

BMW_Classics.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint med fire utblås jeg,hadde det på min 740i...

Men 20" felger er for stort på de møkkaveiene vi har her i Norge.

Hadde først 19" på min men gikk ned til 18" som var en perfekt balanse mellom kjørbarhet og utseende.

Ikke direkte billig heller og kjøpe nye dekk til 20"....

Sånn så min ut

DSC00012.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på planter til dama jeg også!!

Da kan du bruke det i mange år framover når du skal kjøpe deg noe du vil ha: "Var det ikke jeg som droppa 20" Alpina felger for å kjøpe en hel hage til deg?" :lol::lol::lol:

Kremt...

Der er mulig at dama klarer å kjøpe blomster til hagen selv...!

bil & blomster -fra mitt "eget" forum 8) eller her. Huset til venstre er mitt, mens det til høyre er Andreas sitt (gave fra meg :wink: ) Vi har ikke flyttet sammen 100% enda da....!

Hvorfor ikke 18 eller 19" felger da....! Mye bedre å kjøre :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på planter til dama jeg også!!

Da kan du bruke det i mange år framover når du skal kjøpe deg noe du vil ha: "Var det ikke jeg som droppa 20" Alpina felger for å kjøpe en hel hage til deg?" :lol::lol::lol:

Kremt...

Der er mulig at dama klarer å kjøpe blomster til hagen selv...!

bil & blomster -fra mitt "eget" forum 8) eller her. Huset til venstre er mitt, mens det til høyre er Andreas sitt (gave fra meg :wink: ) Vi har ikke flyttet sammen 100% enda da....!

Hvorfor ikke 18 eller 19" felger da....! Mye bedre å kjøre :stupid:

er litt enig i dette, men 20" er mye tøffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...