Superbeetle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min nå som den begynner å bli slik jeg vil ha den.. Hadde vært kjekt med litt kommentarer og slikt. Men kommentarer ang motor kan holdes for deg selv. Neste blir å kjøpe nye baklykter, men er usikker på hvilke. Lurer på grå crystal clear gjerne.. Bildene er ikke helt optimale da lakken er våt på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Hvis noen kunne fortalt hvordan jeg fikk bildene litt større fra photobucket hadde det vært fint. Bildene er justert ned fra 3456*2304 til 1200*800 for å passe siden her, men ble jo ikke så store under visning her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Meget pen bil. eneste som mangler er hvite blinkere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Så jo virkelig pen ur den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Kjøp og monter chrome m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Kjøpte du den i Fredrikstad ???, var å titta på en sånnen med helt likt intereør, men den hadde gått grusomt langt husker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Kjøpte du den i Fredrikstad ???, var å titta på en sånnen med helt likt intereør, men den hadde gått grusomt langt husker jeg... m3 speil er jeg ingen stor fan av.... Nei kjøpte den her i bergen..er importert her av mb-auto.. Har sett flere biler de har importert med liknende interiør og liten motor. Noe som gjerne ikke er så vanlig blant biler kjøpt ny i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Treng ikke være fan for å ha tøffe m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 hehe E36 coupe er ikke vanlig kjøpt ny i Norge uansett.. er de det så er det omtrent kun 316 det er snakk om også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ja den var fin. Syns du bør ta orginale hvite/røde baklykter istedetfor clear. Bare en ting ang 316Ci'en din, det er mulig jeg tar feil men jeg tror ikke Bmw bruker C i modellbetegnelsen på E36 Coupe. Ihvertfall ikke på alle årsmodellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ja den var fin. Syns du bør ta orginale hvite/røde baklykter istedetfor clear. Bare en ting ang 316Ci'en din, det er mulig jeg tar feil men jeg tror ikke Bmw bruker C i modellbetegnelsen på E36 Coupe. Ihvertfall ikke på alle årsmodellene. Helt riktig E46 har ci men ikke E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Fin bil kjøp for guds skyld ikke CHROME SPEIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Au au au... MB Auto... Jeg ville sjekket litt rundt om bilen har vært stilt tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Så ut som en pen bil det der.. Felgene var ikke helt etter min smak.. Finn noe som dekker til litt mer, på en måte.. alpina-felgene gjør det btw ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå