Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min nå som den begynner å bli slik jeg vil ha den.. Hadde vært kjekt med litt kommentarer og slikt. Men kommentarer ang motor kan holdes for deg selv. Neste blir å kjøpe nye baklykter, men er usikker på hvilke. Lurer på grå crystal clear gjerne..

Bildene er ikke helt optimale da lakken er våt på bildet..

IMG_2027.jpg

IMG_2029copy.jpg

IMG_2030copy.jpg

IMG_1936.jpg8):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte du den i Fredrikstad ???, var å titta på en sånnen med helt likt intereør, men den hadde gått grusomt langt husker jeg...

m3 speil er jeg ingen stor fan av....

Nei kjøpte den her i bergen..er importert her av mb-auto.. Har sett flere biler de har importert med liknende interiør og liten motor. Noe som gjerne ikke er så vanlig blant biler kjøpt ny i norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var fin. Syns du bør ta orginale hvite/røde baklykter istedetfor clear. Bare en ting ang 316Ci'en din, det er mulig jeg tar feil men jeg tror ikke Bmw bruker C i modellbetegnelsen på E36 Coupe. Ihvertfall ikke på alle årsmodellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var fin. Syns du bør ta orginale hvite/røde baklykter istedetfor clear. Bare en ting ang 316Ci'en din, det er mulig jeg tar feil men jeg tror ikke Bmw bruker C i modellbetegnelsen på E36 Coupe. Ihvertfall ikke på alle årsmodellene.

Helt riktig :) E46 har ci men ikke E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...