Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når tråden først er kommet opp, kan jeg legge ut noen nye bilder..

Etter disse er tatt har jeg også montert xenon-look pærer i kjørelys og grøftelys samt andre blinklyspærer. Acs bakrutesenker er også montert. Har bestilt 40*110cm Mstripe som jeg muligens har en plan med, hvis ikke det blir for harry.. :lol:

Ny eksos står også på programmet...

juli2007054.jpg

juli2007056.jpg

juli2007057.jpg

juli2007055.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

De M stripene var jævli kult plassert! :)

Men bilen din får veldig sånn racerbil preg av dem, også er det jo ikke en racerbil... Tenker da i denne retning:

http://www.bmwpower.cz/magazin/m3-e36/M3-E36-30.jpg

Da tenker jeg ikke på at det er en 316, men at det er en clean E36...

Men jeg tror jeg liker det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De M stripene var jævli kult plassert! :)

Men bilen din får veldig sånn racerbil preg av dem, også er det jo ikke en racerbil... Tenker da i denne retning:

http://www.bmwpower.cz/magazin/m3-e36/M3-E36-30.jpg

Da tenker jeg ikke på at det er en 316, men at det er en clean E36...

Men jeg tror jeg liker det ;)

Har fjernet stripene i vinduene nå..!

Selvsagt er det en racerbil, jeg har bare tilgode å vinne :lol:

Bra noen liker det da. :)

Btw: så gjerne kadettmeister/broderen bør finne seg en mer egnet tråd for slike foto-triks :P

Her er forresten ny eksos kommet på...Det er to ting som er feil på det bildet, og de begynner på M....

dobbel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Så bra ut med doble rør! Hvordan funker xenon look pærene? Prøvde et par forskjellige før jeg fikk ekte xenon, men ble ikke noe særlig synlig forskjell fra standardpærene..

Fungerer bare som en vanlig pære, skal ta et bilde el så kan du se på de neste gang du er hjemme. Blir iallefall ganske hvitt lys i de...(gjerne de ikke er godkjente :roll: ) Så at forskjellen ligger der :wink:

Er laser eksos....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Så bra ut med doble rør! Hvordan funker xenon look pærene? Prøvde et par forskjellige før jeg fikk ekte xenon, men ble ikke noe særlig synlig forskjell fra standardpærene..

Fungerer bare som en vanlig pære, skal ta et bilde el så kan du se på de neste gang du er hjemme. Blir iallefall ganske hvitt lys i de...(gjerne de ikke er godkjente :roll: ) Så at forskjellen ligger der :wink:

Er laser eksos....

laser? aldri hørt om :P hvordan er lyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er laser eksos....

laser? aldri hørt om :P hvordan er lyden?

Selger på ast performance.... :wink:

btw så er det ikke effektanlegg....men lyden er fin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...