Superbeetle Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hvilke dempere har du da? Vil tror at bosch-senking blir litt over the top Men på org fjærer funker det like bra som å kjøpe 40mm senk.. i mine øyne Mener jeg har rundt 11cm under fronten.. og 12-13cm foran på kanalene.. Men sidene på frontfangeren er jo litt høyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 11 cm ja... det jeg vil ned på byttet til bilstein b8, og bilen hevet seg ganske godt ja... ehhhmmm... kanalene er jo lavere en fronten da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 mhm...det ser igrunn litt rart ut i profil Jeg er ikke sikker på målene langs kanalene btw.. Kun målt dem på grus.. og da var det 9cm midt under fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 stemmer... får fram og kutte litt i morra jeg... må ha den litt ned hehe... ja, derfor det blir fint med splittere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 men litt merkelig... din ser ikke lavere ut en min nå... kanskje bare senkesålen lavere foran liksom... jaja... merkelig... og hva er nå felg og dekk dimmene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, sånn som du klipper og limer og kapper og sprayer så kommer det til å koste deg 50k å få bilen eu-godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 nei da... alt jeg gjør er jo bare å forbedre bilen hva er det jeg ødelegger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 hm..syntes også da din virker like lav el lavere.. Jeg er nok bare mer ærlig i bildene Den er iallefall senket 70/40mm med bilstein b10 og 10mm senkeskåler. Dekk og felger 7.5 og 8.5*17 et 41 med 235/40-17 foran og 245/40-17 bak...samt 10mm spacere bak. Skal prøve å ta noen ordentlige bilder en dag, slik den er nå.. Men er litt opptatt med vw'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 nei da... alt jeg gjør er jo bare å forbedre bilen hva er det jeg ødelegger? JEG syntes ikke du ødelegger noe som helst jeg, men det spørs jo om BT er enige med meg da Men nå skal jeg ikke fucke opp tråden din med mer OT billa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 hm..syntes også da din virker like lav el lavere.. Jeg er nok bare mer ærlig i bildene Den er iallefall senket 70/40mm med bilstein b10 og 10mm senkeskåler. Dekk og felger 7.5 og 8.5*17 et 41 med 235/40-17 foran og 245/40-17 bak...samt 10mm spacere bak. Skal prøve å ta noen ordentlige bilder en dag, slik den er nå.. Men er litt opptatt med vw'en min hehe... ja, men den skvatt opp etter demperbytte, så må nok få trøkka den ned litt... hehe.. oki... kan være derfor din ser lavere ut.. jeg har jo 225/45, men skal ha 235/40 nå, så da krymper den nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 nei da... alt jeg gjør er jo bare å forbedre bilen hva er det jeg ødelegger? JEG syntes ikke du ødelegger noe som helst jeg, men det spørs jo om BT er enige med meg da Men nå skal jeg ikke fucke opp tråden din med mer OT billa haha... bille <3 love that name ja, men de har ikke noe å si... gjør ikke noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Pen bil! samme farge som din blir også skal du på treff i stavanger billa? hadde vært artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hans blir vel technofiolet samme som boblen til superbeetle det... ikkje bmw'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hans blir vel technofiolet samme som boblen til superbeetle det... ikkje bmw'n åssen farge er det billa har da?! trodde det var techno... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå