Superbeetle Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Takk Har ikke tenkt så nøye nei, blir nok noen ganske vanlige(les kjedelige på bmw) felger. Gjerne lakkert i en farge. Er orginale skjermer på den, som jeg har lyst å beholde, så er ikke plass til så mye.. Har spacere på hånden som bygger om fra 4*130 til andre 4-bolts mønstre.. Disse bygger 2cm ut. Org inpress er 34 tror jeg. Så jeg ser for meg noen 7*17 et ca 50 med 205/40-17 Tror ikke det vil være plass til så mye mer under orginal skjermene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Kjøp og monter chrome m3 speil chrome m3 speil er etter min mening helt jævlig!! Lakkerte derimot går ann, men jeg for min del liker bedre DTM speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Du skal ikke begynne og kappe og herje i bobla med andre altså? 17" vil jo bli seendes ganske brutalt ut på en sånn bil uansett da.. Får nok følge med på tråden der og da skjønner jeg Bestemt deg om det blir en leppe under fangeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Nei har ikke tenkt så mye. Har egentlig mer lyst på en hel leppe enn splittere, og den Gtleppen er jeg ikke helt sikker på om jeg liker. Rieger har vel en annen leppe også, men denne bygger 60mm tror jeg. Da tror jeg klaringen foran blir litt i minste laget.(5cm kanskje) Har kjørt en del i en e30 med rundt 5cm under fronten, det går jo an, men ikke noe jeg ville hatt til hverdags. Ellers kunne jeg tenkt meg å lakkere felgene på nytt kanskje (gjerne en annen grå/sølv farge). Blir aldri helt fornøyd med felger. Men skal nok beholde disse, da de kler m-stylingen pluss at kvalitet/vekt/kjøreegenskaper ikke kan sammenlignes med de ulike 18" felgene jeg har hatt. Har forøvrig et sett 18" m5 replica som jeg tenkte å ha vinterdekk på, blir vel greit med 18" på vinteren og 17" på sommeren I løpet av sommeren/høsten har jeg også lyst å bygge nytt eksosanlegg. Vil da ha 2x 83mm rette enderør, da jeg syntes det ser ganske fett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 E eg blind eller e bilen din lilla ? Greier ikkje og se om den e svart eller lilla :/ Pen va an iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 302 Madeira Violet ("Madeiraschwarz") er den Den er lilla ja, men er svært skiftende i forskjellig lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 E eg blind eller e bilen din lilla ? Greier ikkje og se om den e svart eller lilla :/ Pen va an iallefall. Du er gjerne litt blind... Men ja, den er vel både lilla og sort kanskje... Fargen heter 302 Madeiraviolet/schwartz.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Takk gud, da e ikkje eg den eneste i bergen med lillaish e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Her er jo et par alternativer til lepper du kan sette på. Den øverste her bygger ca 3,2cm mens den andre bygger 3,8cm. Kan egentlig trekke fra et par mm til fra denne høyden da disse brukes i stedet for DTM-leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Har sett litt på en av de leppene.. Men er litt usikker på hva det blir.. Muligens bare splittere, selv om jeg syntes det er fint med hel leppe. Men f.eks rieger sin leppe el m3 gt kopi leppe bygger 5-6cm. Da sitter jeg igjen med 6cm bakkeklaring +- og det syntes jeg for lite. Det GÅR men det er ikke noe kjekt.. Liker å komme meg fram de fleste steder.. (og ja, det går supert med 70mm senk) Det beste er nok gjerne en av disse leppene da, men er ikke helt sikker på om jeg liker dem. Ser litt ut som hjemmemekk på en 240 kanskje Eller er det jeg som er rar nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Kan være enig med deg at den ser litt rar ut på noen bilder, men her er noen eksempler på hvor bra den faktisk kan se ut Er vel egentlig et spørsmål om du tar sjansen på å bestille og håpe at det vil bli seende like bra ut som her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Nå vil jeg se bilder av bilen med KT1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Nå vil jeg se bilder av bilen med KT1 Kommer nok bilder ikveld.. Har også besluttet å være litt praktisk å ikke ha noe leppe/splittere.. Ble imponert over å komme meg over den "høye" kanten på ferjen igår, så det vil jeg gjerne gjøre flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Det kommer nok flere bilder i morgen eller noe i den dur, men her er iallefall et par bilder med ny-felgene Det er, på bildene, fortsatt litt tape-rester etter noe tape som har vært på tidligere for å beskytte kanten, men disse restene er nå fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Ser ut som en strøøken E36:) likte meget godt det du har gjort med den:) synd det bare er en 316 bare:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå