///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hmmm.... men blir sikkert bra hvis du tar bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 tja....får se en dag.. Har scooter jeg... Hvem trenger bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Ingen Hemmelighet at jeg har M5-gjeller da...Er litt smak og behag.. Men siden omtrent INGEN kommenterer de, så velger jeg å ta det som at de følger linjene på bilen, og det er forsåvidt akkurat det jeg ønsket.. Blir som med blinklysa.. Ingen som sier noe på de også, og det er jo faktisk det beste signalet du kan få.. Er faktisk ingen som engang ser at jeg har montert blinklysene feil vei, med vilje da.. For jeg syns de ser bedre ut den andre veien PS: Ikke engang Vegard har sett jeg har montert de andre veien Som sagt Vegard.. Det er stadig noe selv ikke du vet Haha, det var det det var med de blinklysa dine... Husker du når du nesten akkurat hadde fått de på, så stod vi å diskuterte at det ikke ble så gærli.. Syntes det var noe merkelig med de skjønner du. Men kunne ikke fatte hva det kunne være for noe, var jo helt like mine, men av lika vel. Jaja, der ser du;)Sliter litt med å følge med på alt.. SKal innrømme det. Ble faktisk fint det kevin, arrtig å gå litt andre veier også inni mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hehe... sant nok.. Ser nok en del bedre ut på din bil... Eller er mer gjennomført med resten av stilen.. ///Mysild: "karbon" ja... hmm.. nei tror ikke det! Har jo ikke noe annet i karbon. Foruten emblemer og bakgrunnen rundt instrumentene.. De var superbillige og veldig på impuls, så får se hvor lenge de blir Det var mine også, billigere enn m5 og veldig på impuls;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Hehe.. Som mange har fått med seg tidligere er jeg uenig i at Uberobermeisterhoffgeneral-designer i Bayern alltid har rett.. Men det er en helt annen diskusjon som jeg har lagt meg opp i flere ganger, og som regel så stilner diskusjonene litt når jeg virkelig tar i.. Kan nok være enig i at det passer til felger og nyrer ja.. Hadde vært litt feil å puttet de inn der med sorte eller sølvfargede felger, og shadowline nyrer.. Bryter jo litt med clean stilen, men det er absolutt ting du kan gjøre for å få de til å passe enda bedre inn.. Det jeg liker minst med M-tech biler, og det er så uansett, er at det blir så rart fra sideskjørt til bakfanger.. blir jo en trapp der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hehe... sant nok.. Ser nok en del bedre ut på din bil... Eller er mer gjennomført med resten av stilen.. ///Mysild: "karbon" ja... hmm.. nei tror ikke det! Har jo ikke noe annet i karbon. Foruten emblemer og bakgrunnen rundt instrumentene.. De var superbillige og veldig på impuls, så får se hvor lenge de blir Det var mine også, billigere enn m5 og veldig på impuls;) M3 kosta 495,- fra Koed.. M5 kosta 1850,- fra koed.. Kan ikke engang huske hvorfor jeg valgte M5.. Bare huska at jeg aldri hadde sett det på en E36 før.. Selv om jeg fant en i byggeprosessen med det så føler jeg fortsatt jeg var en av de som først vurderte de.. Kom bare sånn plutselig over de.. Ville jo egentlig ha scoop i panseret jeg.. Men takker bmw-gudene for at det ikke ble til det.. Men er enda på tanken med å få laserskjært ut "BREITBAU" i ene hjørnet av panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Hehe.. Som mange har fått med seg tidligere er jeg uenig i at Uberobermeisterhoffgeneral-designer i Bayern alltid har rett.. Men det er en helt annen diskusjon som jeg har lagt meg opp i flere ganger, og som regel så stilner diskusjonene litt når jeg virkelig tar i..Kan nok være enig i at det passer til felger og nyrer ja.. Hadde vært litt feil å puttet de inn der med sorte eller sølvfargede felger, og shadowline nyrer.. Bryter jo litt med clean stilen, men det er absolutt ting du kan gjøre for å få de til å passe enda bedre inn.. Det jeg liker minst med M-tech biler, og det er så uansett, er at det blir så rart fra sideskjørt til bakfanger.. blir jo en trapp der? Hva mener du kan gjøres for å få dem til å passe bedre inn da?(hvis det var meg du mente) Mener du at bakfangeren skulle bygget mer ned da? Har ikke tenkt så mye på det ang bakfangeren. Men har hatt lyst på en "alternativ" bakfanger.. Frontfangeren derimot ser litt rart ut fra siden syntes jeg, da det blir "feil" at sideskjørtene er lavere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Det kunne ha blitt tøft tror jeg.... Har blitt litt gira etter å air brushe bilen som et bilde under panseret.. Som den ene cossien på rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 . Er så gjennomført riktig denne E36'n, og syns din siste oppgradering var flott. Keep up the good work \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 *Sjekker bildet igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 M3 fangern gjør seg mye bedre helhetlig med Splittere eller GT-leppa.. Personlig gjør Gt leppa hele bilen... Syns også at M-tech mangler skikkelig RÆV... Studer baken din med min så skjønner du hva jeg mener.. Forøvrig er jeg HELT enig med deg i det du skriver inne på "Modeller vi ikke liker"... SELVFØLGELIG trenger også alle M-modeller modifikasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Steffan C: Takk... Kjekt å høre at du liker bilen hehe...fint med noen andre enn den her e36 gjengen som kommenterer edit... Teddysen: Ja er enig med deg ang bakfanger.. Tror også at jeg skal montere splittere en gang.. Gtleppen ser bra ut, men tror det blir for lavt her jeg bor.. Christopher her på forumet hadde en rieger bakfanger på sin 318is som ellers hadde m-tech styling. Syntes dette så bra ut, selv om han byttet den til m-tech. Eneste minuset er at man ikke får listene som ellers er på bilen.. Ang den tråden du referer til så har jeg lett for å hisse meg opp i slike tråder, pga at det aldri blir noen enighet uansett. Blir bare til man fyrer opp hverandre. Men jeg står for det at jeg syntes alle bmwer eller biler generelt trenger en form for modifikasjon for å bli slik iallefall jeg liker dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 WTF.. Steffan C med ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Der du bor? Her oppi er det jo faen meg bedre å kjøre på grusveiene i skogen enn på Rv7.. Leppa går opp i midten, så det gjør ikke noe med hjulspor.. Og ellers så er jo leppa utbyttbar.. Er en grunn til at jeg har den i carbonlooken.. Har jo ingenting ae hele annet i carbon.. Riktignok så skal jeg jo ha UUC vingen så da er jo flappen der i carbon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Der du bor? Her oppi er det jo faen meg bedre å kjøre på grusveiene i skogen enn på Rv7..Leppa går opp i midten, så det gjør ikke noe med hjulspor.. Og ellers så er jo leppa utbyttbar.. Er en grunn til at jeg har den i carbonlooken.. Har jo ingenting ae hele annet i carbon.. Riktignok så skal jeg jo ha UUC vingen så da er jo flappen der i carbon.. Hehe, det er jaggu sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå