-Sammy Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 meget pen bil og perfekte felger Gratz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 WTF.. Steffan C med ny bil? Er vel ikke akkurat en ny bil, men stemmer at jeg har bytta 520'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 liker kromgutten steffan en bil med sort grill? WTF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 liker kromgutten steffan en bil med sort grill? WTF? Hehe. Hvis jeg hadde eid den, hadde den nok hatt chromnyrer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 ja, tviler ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 liker kromgutten steffan en bil med sort grill? WTF? hehe...godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 MEGET pen bil Du har gjort dei riktige valga Du har eit bra forbruk av felger Finner du aldri nokon du blir fornøygde med eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Der du bor? Her oppi er det jo faen meg bedre å kjøre på grusveiene i skogen enn på Rv7..Leppa går opp i midten, så det gjør ikke noe med hjulspor.. Og ellers så er jo leppa utbyttbar.. Er en grunn til at jeg har den i carbonlooken.. Har jo ingenting ae hele annet i carbon.. Riktignok så skal jeg jo ha UUC vingen så da er jo flappen der i carbon.. hehe...ja jeg kjørte hardangervidda og nedover hallingdalen på vei til gatebil. og hjelpe meg for noen elendige veier... Kunne ligge å cruise i 90-100 og plutselig kom en jævla hump midt i veien. Samt mange steder hvor veien var generelt elendig hele tiden.. Jeg syntes bilen er helt perfekt å kjøre med slik den er nå, den tar så og si aldri nedi med fronten. Og jeg kan kjøre nesten hvor som helst. Dette blir gjerne litt på bekostning av utseende da. Men med en evt leppe ville jeg f.eks ikke klart å kjøre inn på verkstedet uten å ta nedi, ikke kommet meg rundt siste svingen opp til huset på et fornuftig vis. Hatt enda mer problemer med å løfte opp bilen.(kjører oppå klosser, jekker opp og setter bukken under)++ Hva som blir penest av en hel leppe og splittere er jeg litt usikker på, men heller mest mot å kjøpe splittere. Evt bytte ut den litt leppen jeg har mot en fra uuc? som er lik men som bygger mer ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 MEGET pen bil Du har gjort dei riktige valga Du har eit bra forbruk av felger Finner du aldri nokon du blir fornøygde med eller ? Hmm.. Ja er vanskelig å bli fornøyd... De første 18" jeg hadde (8.5*18) kjøpte jeg på impuls for jeg nettopp hadde kjøpt bilen og ville ha noe annet en org 15". Syntes disse sporet sånn at jeg heller ville prøve 17".. M3 felgene var kjempe fornøyd med, og beholdt disse tilfelle jeg kom til å angre da jeg kjøpte 8.5 og 10*18 Hartge felger. Det gjorde jeg jo også, da det var helt forferdelig å kjøre med de felgene. Så da ble det tilbake til m3 felgene. Men da hadde jeg allerede valset hjulbuene bak, så det såg litt teit ut med de "smale" felgene(8.5*17, 245dekk og 10mm spacer...) Keskin felgene har jeg alltid likt(egentlig oz futura da), så når disse kom til salgs til en rimelig sum så måtte jeg bare ha dem! Og angrer ikke på det, de er like gode å kjøre på som m3 felgene og ser mye bedre ut på bilen.. Kan vel også konkludere med at jeg ikke liker å kjøre med 18" felger kontra 17".. Er mange som sier at jeg bare må kompensere med lufttrykk etc etc, men det er og blir dårligere kjøreegenskaper i mine øyne iallefall.. Skal forøvrig ha 8*18 M5 replica med piggfritt til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 jævlig gromm bil. digger bare di felga dine.. vil ha kelskin kt1 jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Tykte bilen din passa best dei Hartge felgene eg Da var den rålekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Tykte bilen din passa best dei Hartge felgene eg Da var den rålekker hehe...jo har sett noen bilder av den med de felgene i etterkant og det såg jo bra ut Men syntes alikevel at Keskin felgene er kulere.. Men som sagt, helt ubrukelig å kjøre med mine øyne, subbet jo bare jeg snudde på bilen omtrent.. (kunne vel gjerne valset mer, men ikke så fint det heller) Nye tidligere ikke framviste bilder fra arkivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Neeeeh... Men flat kant er *tommel opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå