Superbeetle Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Heisann:)Åssn har Keskin felgene mine det i Bergensområdet ? Har det fint de Får både vask og polering Kjørte over hardangervidden i juli, veien der er jo helt forferdelig! Jeg satt bare å ventet på at det skulle begynne å vibrere i hjulene etter et par av humpene. Men fortsatt ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hehe.. Vidda er dritt ass.. Samma er Halingdal.. Men når du vet hvor humpene er så er det bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 splittere..... ebay tar ca 6-7 dager fra us and a, ellers kan du høre med dirty om han har flere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Riller i framskjermene FTW ! Må ikke ta deg nær av dem, de er bare misunnelige kan du skjønne Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Monterte et fjærbeinsstag for noen dager siden.. Syntes det hjalp en del på krengningen. Sammen med M-tech stabstag og bilstein settet så tror jeg ikke det blir stort bedre.. Kanskje X-brace neste? Anyway, slengte med et crappy bildet av monstermaskinen.. Har også litt lyst på ny bil.. Ikke ny, men en E30 gjerne. Frister å kjøpe en 2dørs E30 til et par tusenlapper som jeg kan fikse opp i vinter. Burde vel klare å lage noe fornuftig til 50-60k, når jeg gjør alt selv.. Noen som vil kjøpe? Bud? Vil tro at den reelle salgssummen er en del lavere enn hva jeg syntes den er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hvor handlet du tårnstaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Tror gjerne dette er et særdeles dårlig tidspunkt å selge på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Tror gjerne dette er et særdeles dårlig tidspunkt å selge på... hehe..joda, er vel sjelden noe bra tidspunkt. Og kommer garantert til å få det jeg egentlig vil ha. Men på en annen side hadde det vært gøy å bare få noe nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Hvor handlet du tårnstaget? Gsbildeler.. Hadde kampanje nå i forbindelse med åpningen av butikken her i bergen, 795kr tror jeg det kostet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Husker ikke at det så sånn ut i 316'en min.. Men damn den viftekappa er stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 ja, hehe... monster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Husker ikke at det så sånn ut i 316'en min..Men damn den viftekappa er stor! Du hadde vel M40 du då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 btw til topic, nei, nei, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 btw til topic, nei, nei, ja hehe...ja, blir nok det Men hvis noen vil ha, så vurderes det nok.. Har tilbud om å bytte likt med en 1995 318is classII i dakargul. Syntes dette er en utrolig fet og sjelden bil. Men er desverre litt feil på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 små eller store? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå