Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her hadde vært litt aktivitet ser jeg.. kjekt det!

Har prøvd å lakkere pærer, det blir litt halvveis. Og diadem pærer kostet jo en formue.. Men clas ohlson skal sjekkes ut imorgen..

Av nye deler på bil, så er åpent luftfilter montert og m-clubsport dørlister forventes i posten imorgen :D

Så får vi se om ikke baklykter blir neste..

ang felger så er de 8,5-18 et 35.. :idea:

Bilen din Magnus så jo meget pen ut.. Hvor fikk du tak i bmw emblem til felg senter?

Har ikke gjort noe med bremsene ennå, planen var litt lakk av noe slag. Men har lyst å oppgradere litt, har jo ikke ventilerte skiver en gang. Måtte visst bytte calipere for å få på ventilerte skiver. Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke det skulle gå an å heller gå ned i belegg på klossen. (Det gjør det på vw)

Bilen er ikke orginal høyde. Kan ikke være lavere foran tror jeg. Er super fornøyd med den nå. Er lav i front og samtidig kan jeg kjøre rett over humper ol. Ganske stiv. Bak er den litt for høy, men kan ikke fordra når dekkene går oppi hjulbuen..(høyden kan være litt feil da grusen hvor bilen står på de siste bildene er litt ujevn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbeetle, på en 316i behøver du ikke gjøre noe med bremsene, med mindre du planlegger mye banekjøring. Bytt heller til noen gode klosser. Blir fort mye penger hvis du skal begynne å bytte ut kalippere osv.

BMW emblemer til felger får du hos en hvilken som helst felgforhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbeetle, på en 316i behøver du ikke gjøre noe med bremsene, med mindre du planlegger mye banekjøring. Bytt heller til noen gode klosser. Blir fort mye penger hvis du skal begynne å bytte ut kalippere osv.

BMW emblemer til felger får du hos en hvilken som helst felgforhandler.

Nei MÅ vel ikke bytte noe, men hadde jo sett bedre ut med bremser som fylte bedre ut i felgen. Får se hva det blir til..

Tromler bak ser jo ikke så kult ut heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hermer jo etter deg da :P

Filteret var av merket KD eller King Dragon. Kjøpte det hos ast performance i bergen. Betalte ca 1000 inkl overgang til luftmengdemåler.

Fikk også reparert diverse løse deksler og fester på eksos idag, så nå er det kun god lyd fra filteret og ikke skrangling..

Må se om ikke jeg får laget et varmeskjold også, om ikke annet for utseendet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut det her du må få deg coilover kit til bilen da kan du bestemme selv hvor høy du vil ha den

Skal vel ikke se bort i fra det en gang... Sammen med komplett eksos i rustfritt/titan, større bremser og motor...................og lommebok :P

Men for tiden er jeg fornøyd med det meste, høyden også :D

Dagens innsats i sløyden resulterte i denne:

IMG_2074copy.jpg

Forhåpentligvis skal det bli litt mer fart i bassen. I første omgang skal jeg bare ha denne i tillegg til de 6 orginale høytalerne. altså denne til forsterker, og høytalerne urørt. Så får jeg heller utvide etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...