Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye er bilen din senka egentlig? Skal ha 60/40 på min foreløpig..

Er senket 70/40 :)

Ser at jeg skrevet feil tidligere i tråden... Bakdekkene er 245/40 og ikke 45...

Ellers så er det vel såvidt liv i bilen fortsatt..Ikke mye nytt og spennende..

uxaucfgh54nto95owpj2.gif

hugqxjnvkh9dqifbqgjn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen den er pen den bilen din! ;)

hva har skjedd med skiltet på 2. bilder der?

70mm senk foran? pss9 min skal senke 30 - 55mm foran, men min hjulbue foran er lengre ned mot hjulet enn din... :oo:

Har bilstein B10 60/40 og 10mm senkeskåler foran, men er enig i at den ikke virker så lav som den "burde vært".. Mysild sin er senket med samme deler og er like lav da..

Har ikke du 18" felger? Fordekkene mine har vel også litt lavere rulleomkrets enn org også..

Slik såg det ut med 8.5*18ET40 225/40-18 btw

j7wder6bw0ym76j32t75.jpg

Skiltet har en liten bulk.. Har nye skilter liggende å vente på meg hos trafikkstasjonen, takk for påminnelsen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lukter HDR av det siste bildet der... det med vannet var tøft, men ble desverre ødelagt av for dårlig fokuspunkt...

70/40 ftw :-)

men det som er med bilsteindemperene... er at det er gass i de, og når de blir så og så mye trykket sammen, "stopper" de... vedder på at jeg kunne kjørt uten fjærer, og bilen ikke hadde blitt noe lavere... sånnsett er jeg skuffet over de... men ang kjøring aktivt, kunne jeg ikke hatt noe bedre tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at bilsteindempere har litt den effekten ja...hehe.. Men nå har jo Chris_325iM bilstein selv, og langt dyrere enn vi har :lol:

Forøvrig er jeg sykt fornøyd med hvordan bilen oppfører seg på veien! :)

Hdr ja... ikke mine bilder, er jo ikke vits å legge ut bilder her lengre uten at de er tatt med speilrefleks og deretter etterbehandlet til det ugjenkjennelige.. :shock:

Tror jeg ska begynne å kun ta sånne crappy snapshots med mobil eller kompaktkamera i protest :lol:

Forøvrig så byttet jeg bort speilrefleksen i nettopp bilstein.. Mye mer nyttig det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ta meget bra bilder med kompaktkamera også, så ikke mobb den type kamera hehe Må kanskje prøve å bevise deg også i morgen :wink:

hehe...ja, jeg har kun slik kamera:) Men noen begrensninger har det nok.. men så blir det jo ikke automatisk bra bilder med et speilrefleks heller... :)

Er forøvrig en på forumet som vil bytte felger med meg.. Han har et sett nye bbs lm replica 8.5*18" med 215/35-18 (som er helt feil)...

Hva syntes folket?

Skal vel egentlig en del til for at jeg blir overtalt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøpt senke skåler forann?:)

Jeg kjøpte mine hos schmiedmann... Men jeg anbefaler IKKE å handle hos de.. jævla tullinger!

hehe hva da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt nettop inne på schmiedmann.no og så litt 835kr for 2 senke skåler:S kan man ikke like greit kjøpe camber plater på gs? slå to fluer i en smekk ? hørt at bilen blir en del lavere når men monterer slike, vet ikke om det stemmer :S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...