Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget fin bil..Alpina er rått! Syns det er finest om du kjører en stil med bilen,ikke alle de forskjellige tuning merkene Alpina,///M,ac schnitzer osv..Dra Alpina "looken" helt ut! Kjøp deg fete klassiske Alpina-felger og Alpina-dekor!! Osså selger du de felgene du har nå til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si så mye at jeg ikke vil ha en bil som er helt lik en m3 eller helt lik en alpina. F.eks så har alpina orginale dørlister mens m-listene er mye penere.. Og M-front har "alle" så derfor ville jeg ha alpina. Og fotstøtten til M ser litt kjip ut syntes jeg, så her kom ac schnitzer inn i bildet.

Har et dilemma her! Men kan si såpass at Alpina 8,5*18 kommer en gang, forhåpentligvis til våren.

Jeg er også ute etter annen bakfanger, evt innsats..

Bare å by på felger, så kanskje du får de :wink: Er forøvrig helt nye dekk i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de felgene var veldig pene.

Ikke sett på for mye Alpina på bilen heller. Nå har du unngått å få en M3 wannabee bil som så mange andre ikke har klart med den Alpina frontspoileren. Ikke lag en Alpina wannabee bil heller. Folk skal se at det ikke er en M3 eller Alpina.

hehe :lol: syns ikke man skal blande både Alpina og M-power ..

den 316 her er jo en 316, den burde ikke hatt ALPINA i front, min mening :)

kopier gjerne en M3 helt ned til minste detalj (med eller uten M3 motoren). det er dritkult det, faktisk så står det skikkelig respekt av en bil som man må studere ekstra nøye for å greie å avsløre :wink:

syns denne bilen var fin, men jeg ville skiftet ut Alpina fronten..

ehh så side 3 nå at du har skrudd på AC Schnitzer fotstøtte :roll: hmm dette kan bli en skikkelig god gammel mixsuppe. nå høres det ut som jeg er skikkelig negativ, men skriver dette for at du skal få vite hva andre tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de felgene var veldig pene.

Ikke sett på for mye Alpina på bilen heller. Nå har du unngått å få en M3 wannabee bil som så mange andre ikke har klart med den Alpina frontspoileren. Ikke lag en Alpina wannabee bil heller. Folk skal se at det ikke er en M3 eller Alpina.

hehe :lol: syns ikke man skal blande både Alpina og M-power ..

den 316 her er jo en 316, den burde ikke hatt ALPINA i front, min mening :)

kopier gjerne en M3 helt ned til minste detalj (med eller uten M3 motoren). det er dritkult det, faktisk så står det skikkelig respekt av en bil som man må studere ekstra nøye for å greie å avsløre :wink:

syns denne bilen var fin, men jeg ville skiftet ut Alpina fronten..

ehh så side 3 nå at du har skrudd på AC Schnitzer fotstøtte :roll: hmm dette kan bli en skikkelig god gammel mixsuppe. nå høres det ut som jeg er skikkelig negativ, men skriver dette for at du skal få vite hva andre tenker.

Hver sin smak.. :wink:

Man må da ikke ha en spesiell stil på bilen eller? Eneste jeg er fast bestemt på er at all styling skal være "orginal bmw" med det regner jeg ac, alpina, m, hartge.. Men ikke rieger og slikt..

Neste blir m bakfanger og muligens alpina felger til neste vår. Om leppen blir får vi se, men mest sannsynlig. gjerne med litt bedre tilpassing. Hvis ikke den ryker av i snøen. :roll:

Vil ikke kalle bilen en mixsuppe iallefall. Uorginale girkuler, pedaler, matter, div krom og annen bilxtra styling går innunder dette i min ordbok

Og M front? ABSOLUTT ALLE har eller vil ha eller får anbefalt denne...Er ikke så kult heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke snakk om smak dette .. du bruker detaljer som er merket med logo (AC, Alpina etc) og da blir det noe annet.

Jeg har stor respekt for de som bruker Rieger etc og får dette til å passe naturlig inn sammen med f.eks M3 orginale deler.

Om jeg tok en spasertur rundt din bil og leser AC Schnitzer, Alpina, M, Hartge osv på forskjellige deler på samme bil så tenker man jo sitt...

foresten lykke til :) blir sikkert bra uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke snakk om smak dette .. du bruker detaljer som er merket med logo (AC, Alpina etc) og da blir det noe annet.

Jeg har stor respekt for de som bruker Rieger etc og får dette til å passe naturlig inn sammen med f.eks M3 orginale deler.

Om jeg tok en spasertur rundt din bil og leser AC Schnitzer, Alpina, M, Hartge osv på forskjellige deler på samme bil så tenker man jo sitt...

foresten lykke til :) blir sikkert bra uansett ;)

Tenk ditt du, så tenker jeg mitt...

Er bra ikke alle kjører rundt med m-biler..

Da har vi en imot "stylingen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina fronten er utrolig stilig. Må si at den skiller seg positivt ut i mengden. Artig å ha noe (nesten) ingen andre har. Hvorfor kjøre kun alpina styling, eller kun M3 stil? Bilen er ingen alpina eller M3 uansett...Bruk de delene du selv synes er penest. kjempefin bil! stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina fronten er utrolig stilig. Må si at den skiller seg positivt ut i mengden. Artig å ha noe (nesten) ingen andre har. Hvorfor kjøre kun alpina styling, eller kun M3 stil? Bilen er ingen alpina eller M3 uansett...Bruk de delene du selv synes er penest. kjempefin bil! stå på! :D

Takk :)

mangler bare motoren din nå da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja du kan godt kjøpe den, M3 motor er bestilt uansett :D

å? det må no bli bra.. Har du noe tråd om din bil?

Har lyst å sette i f.eks 318is motor, da disse går rett oppi. med ledningsnett og sånt. men vanskelig å finne brukbar motor..

6sylindret blir litt verre, har ikke så store godkjenningsplaner. pluss at bilen er for ny for å slippe hk av gift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...