Gå til innhold

Min bil, E36 316 coupe'96 M-tech, Borte vekk...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for komplimenter!

Selv blir jeg aldri helt fornøyd og er masse småting som kunne vært litt penere, mest irriterer jeg meg på den ødelagte fronten. Men Org M3 er på vei og 97 nyrer kommer nok, da blir det nok bra..

M felger er kjøpt privat, og 18" solgt..

Hadde forresten litt "inspirert" kjøring tidl ikveld, fra fana over fanafjellet og til os. For de som er kjent..

Skikkelig gøy, de nye dekkene/felgene henger veldig bra på veien både i svinger og ved nedbremsing, mye bedre enn 18" som subber og sporer.. . Ingenting er bedre enn å kjøre på slike svingete veier med 80sone, i mørket med langlys slik at man ser motgående biler og kan kutte svingene. Trenger ikke mer enn 316 for ha det gøy da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liten update på denne tråden som gjerne burde kalles en prosjekttråd 8)

Org M fanger, cupspoiler og 09/96> front er nå i hus, skal kjøpe lakk imorgen. Så håper jeg å få ordnet lakkering iløpet av uken og montering til helgen..

Btw er det noen som vet forskjellen på de ulike gitterne til M3 fronten? hvilke biler som har hva. Ser det finnes, riller, riller med tett bakgrunn og gitter..

Jeg har kjøpt gitteret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke likt dem tidl egentlig, men syntes nå at dem er pene. Men skulle jeg hatt krom skulle det vært >96 nyrene..

Det neste? Har ingen umiddelbare planer, men burde hatt en m3 bakfanger(ikke innsats), røde/hvite baklykter istedet for helt røde, Bilstein 60/40senk, leppe under fangeren foran kanskje, m42 motor, m3 gt bakvinge..

hehe...skal ikke stå på ting som jeg kunne tenkt meg, men er for tiden (fra igår>) ganske så fornøyd med bilen slik den er! Tror faktisk at det neste blir Gt vinge bakpå..Syntes den er stilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si meg enig i at GT vingen er fet ;)

Men dropp noe mer leppe på fronten, synes det blir overkill med de GT leppene osv. BILSTEIN må du jo kjøpe på jobben til fattern ;)www.autotrio.no

Selv kunne jeg vel aldri hatt noe annet enn Bilstein :)

har muligens en M50b20 motor billig, med el net om en liten stund hvis du er int ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...