shv Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Bilen ser ordentlig helstøpt ut med de M-felgene, min absolutte favoritt til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 fått noen nye deler enda da? Kjempe pen bil forresten! Ingen deler ennå, og så må de jo lakkeres og greier, så ting tar tid.. Men blir bra om noen uker tenker jeg Hater å kjøre rundt med slike skader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 er denne bilen technoviolet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 er denne bilen technoviolet? Nei, 302 madeiraviolet/schwarz. Den er litt mer svart i forholdt til technoviolet.. Men jeg har en technoviolet boble da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 flott bil du har ordna deg her!!! ble knall med m-felger! har du solgt 18"erne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Fin bil du har! Blir aldri feil med M felgene! Hvor kjøpte du de forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Takk for komplimenter! Selv blir jeg aldri helt fornøyd og er masse småting som kunne vært litt penere, mest irriterer jeg meg på den ødelagte fronten. Men Org M3 er på vei og 97 nyrer kommer nok, da blir det nok bra.. M felger er kjøpt privat, og 18" solgt.. Hadde forresten litt "inspirert" kjøring tidl ikveld, fra fana over fanafjellet og til os. For de som er kjent.. Skikkelig gøy, de nye dekkene/felgene henger veldig bra på veien både i svinger og ved nedbremsing, mye bedre enn 18" som subber og sporer.. . Ingenting er bedre enn å kjøre på slike svingete veier med 80sone, i mørket med langlys slik at man ser motgående biler og kan kutte svingene. Trenger ikke mer enn 316 for ha det gøy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Liten update på denne tråden som gjerne burde kalles en prosjekttråd Org M fanger, cupspoiler og 09/96> front er nå i hus, skal kjøpe lakk imorgen. Så håper jeg å få ordnet lakkering iløpet av uken og montering til helgen.. Btw er det noen som vet forskjellen på de ulike gitterne til M3 fronten? hvilke biler som har hva. Ser det finnes, riller, riller med tett bakgrunn og gitter.. Jeg har kjøpt gitteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Slenger ut et par halvgode bilder med den nye fronten. Fant ut av det ble finest med svarte nyrer.. Håper det ikke bare er meg som syntes dette var fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Jeg får være den første til å si at jeg også synes det så skikkelig bra ut... passet veldig fint sammen med resten av bilen, men ble jo høyere enn den var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 GT-spoiler neste da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Ble veldig pent! men selv så liker jeg ikke de facelift nyrene jeg men... smaken er som baken! Så, hva blir det neste du skal sette fingra i nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Jeg har ikke likt dem tidl egentlig, men syntes nå at dem er pene. Men skulle jeg hatt krom skulle det vært >96 nyrene.. Det neste? Har ingen umiddelbare planer, men burde hatt en m3 bakfanger(ikke innsats), røde/hvite baklykter istedet for helt røde, Bilstein 60/40senk, leppe under fangeren foran kanskje, m42 motor, m3 gt bakvinge.. hehe...skal ikke stå på ting som jeg kunne tenkt meg, men er for tiden (fra igår>) ganske så fornøyd med bilen slik den er! Tror faktisk at det neste blir Gt vinge bakpå..Syntes den er stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Skal si meg enig i at GT vingen er fet Men dropp noe mer leppe på fronten, synes det blir overkill med de GT leppene osv. BILSTEIN må du jo kjøpe på jobben til fattern www.autotrio.no Selv kunne jeg vel aldri hatt noe annet enn Bilstein har muligens en M50b20 motor billig, med el net om en liten stund hvis du er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå