Kobar Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Heisann, lurer bare på litt specs på en BMW 320DAT, hvor mange sylindre har bilen? har bilen turbo? Det er 136 diesel hester originalt, og chip er nok det neste som skal på bilen, men hvilken chip anbefales med hensyn til pris, effekt og diesel forbruk. hvor kan chippen bli kjøpt og hvem kan montere dette? Mvh Kai R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 bilen har 4 sylindere og har turbo! har trimmet min bil med en kcr box med imponerende resultater! på langstekka på acr så holder jeg følge med min brors 328!! meget fornøyd med motor og bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 diselforbruket ligger på ca 0,55+- på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 hvor mange hk fikk du etter dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 165 sto det vel i brosjyren og tviler ikke på det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 www.tsracing.no har chip til 320´en din. 136hk 170hk 280nm 340nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Chiptuning kan firste, men ikke glem girkassa. Er ikke sikkert den er så glad for å få ekstra Nm å jobbe med. Jeg bare nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Chiptuning kan firste, men ikke glem girkassa. Er ikke sikkert den er så glad for å få ekstra Nm å jobbe med. Jeg bare nevner det. Et godt poeng... hverken gearkassen og/eller evt. clutch´en er nødvendigvis dimensjonert for vesentlig mer effekt. Det kan gå bra, men hvis ikke... er det som regel en kostbar erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 har aldri hørt om noen som har bytta gir box på e46 pga disel trim! neida bmwe9 du er nok bare misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 hvor mye koster en chip som gjør at bilen får 165hk? kan man montere denne selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 vell, hvor mye koster en slik chip? er det slik at man kan montere dette selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 powerboxen som jeg har kostet vel ca 6500kr,denne finner du på kcr.se er rimelig ekelt og montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 har aldri hørt om noen som har bytta gir box på e46 pga disel trim!neida bmwe9 du er nok bare misunnelig Det var din relativt billige spøk håper jeg.... du kan jo f.eks spørre P.I.B om hva han opplevde etter chiptrimming av sin 320d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 hva skjedde med hans bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 hva skjedde med hans bil da? Jeg kjenner ikke detaljene, men han skriver litt om det i denne tråden. Et lite søk på Autopower gir deg imidlertid også noen a-ha opplevelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå