Lien Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Er det noen her som syntes det er stressende å ha bil? Jeg personlig syntes det, særlig hvis man er aktiv på treff ol. da man kan se hvor mange strøkne biler det finnes der ute. Det jeg har selv blir liksom aldri bra nok.. Det føles liksom som om bilen aldri blir strøken uansett hvor strøken jeg har den.. Hva syntes dere? Jeg vil påstå at samme om du bruker 100 000 på lakkeringer, felger, tekniske dubbeditter så blir man aldri fornøyd (noe som i grunn er veldig synd), og man får aldri roen over seg... Det er vell sant det de sier med at uansett hvor man er, så er alltid "gresset grønnere på den andre siden". Måtte bare lufte følelsene og de filosofiske sidene mine akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Men slikt er det da med de fleste hobbyer/idrett/fritidssyssler.. Man prøver alltid å streve etter det lille ekstra hele tiden.. Hvis man ikke gidder/orker/klarer/ser at det er mer, så blir man lei. Folk bytter da som regel til noe annet å drive med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 stressende nei? Kjører rundt i en E32. Finnes ikke mer avslappende bil. Kjøre rundt i den er kanskje det minst stressende jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Jeg har faktisk tenkt på akkurat det samme. Jeg har en relativt ny, relativt strøken bil uten konkrete problemer. Likevel er bilen mer eller mindre i tankene mine hele dagen... Alltid større eller mindre prosjekter på gang. Bytte ditt og datt, vasking, polering, vurderinger om ny bil... Og ja, jeg har dame. Og ja, jeg har jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Dette er mest av alt et modningsspørsmål. Jeg brukte alt for mange år av mitt liv på å stresse rundt med div. biler... gresset var liksom alltid grønnere på den andre siden av gjerdet... så det var alltid en annen bil som var mer interessant enn min. Slike tanker og frustrasjoner hører til det å være ung... man er naturlig rastløs og det skal helst skje noe nytt hele tiden. På et eller annet tidspunkt faller man ned og slår seg til ro med det man har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 stressende nei? Kjører rundt i en E32. Finnes ikke mer avslappende bil. Kjøre rundt i den er kanskje det minst stressende jeg gjør. Tror du misforsto problemstillingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Syns faktisk det er fin avkobling å skru på bilen. Stresser ikke med å få den til å se best mulig ut. Funksjon er viktigere enn utseende for meg. Bruker selvsagt alt for mye tid på bilen uansett. Er ikke få ganger i løpet av en uke at jeg står nede i verkstedet og skrur eller spekulerer på hva som skal gjøres med bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Jeg hadde det slik før, men nå merker jeg at det ikke er så viktig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Jeg hadde det slik før, men nå merker jeg at det ikke er så viktig lenger. Goes for me too... Ble aldri forøyd tidligere, men nå er det greit på en måte. Det vil alltid være noen som har en enda finere bil og jeg har slått meg til ro med det. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Stresset mye før husker jeg, litt mindre nå. Men er alltid påpasselig på å ha den vasket og ren hele tiden, og det er stressende i dette landet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 jeg tenker hele tiden at nå vil jeg ha bilen min ferdig, å det er stressende når ikke lommeboka strekker til. har bare råd til en bil, å var såppas dum at jeg satt den i garasjen for å trimme motor, sitter da uten bil *frustrert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Ja, tenker på det heletiden. Det er alltid noe man må gjøre med den. Man blir ALDRI ferdig, men igjen, så er den stressende følelsen god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Det som stresser meg er når jeg vet det er noe galt med bilen, noe jeg burde ha fikset for lenge siden. At jeg skal ha finere/bedre bil enn andre bryr jeg meg ikke stort om lenger - jeg er student og lever på studielån, så da kjører jeg noe som passer til livssituasjonen jeg nå er i. Jeg kunne brukt hele studielånet og stipendet på alle tre årene til sammen på bil, og allikevel er det alltid noen med nyere/penere/finere/råere/grommere bil hvor enn en snur seg. Er man på utstillingsområdet på Gatebil snur man seg jo knapt etter en original E46 M3. Det hele handler om å finne noe man selv kan slå seg til ro med, og være fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Kjenner til problemet. Fant ut at uansett hva jeg gjorde og hvor mye jeg kostet på den så var det alltid ting som kunne forbedres. Solgte derfor bilen og nå kjører jeg en 525tdsA som jeg vil ha helt orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Tenker det samme selv mange ganger. Det som kan plage meg mest, er liten motor og andre små detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå