Lien Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Er mange som sier, det men foreløpig så er jeg trofast til original polizei. Får se etterhvert.. Det er kanskje ikke så enkelt å senke en E23 745i... har den ikke nivåregulering bak ?... Joda det er nivåregulering bak men det går ann å justere staget på ventilen som styrer det, da det er et ganske enkelt system. Uansett så syntes jeg ikke at en 7'er skal senkes. Det er ikke en sportsbil uansett hva man gjør. Da kjøper jeg heller en E30 som jeg kan bruke på bane. Komfort er stikkordet her, og jeg tipper du er enig med meg Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Tidløse felger dette, rett og slett vakre! 4-5 cm senk foran hadde gjort susen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Joda det er nivåregulering bak men det går ann å justere staget på ventilen som styrer det, da det er et ganske enkelt system. Uansett så syntes jeg ikke at en 7'er skal senkes. Det er ikke en sportsbil uansett hva man gjør. Da kjøper jeg heller en E30 som jeg kan bruke på bane. Komfort er stikkordet her, og jeg tipper du er enig med meg Fredrik? Vi forstår hverandre åpenbart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå