Andreas1 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hva gjør man når bilen trenger et ekstra lakkstrøk, man ikke vil sette bort bilen til lakkering, ikke har egen garasje og bor i by? Jo, da kjøper man x antall spraybokser, finner en egnet parkeringsplass hvor man kan stå i skyggen og lakkerer der! Han var i det minste lur nok til å ikke stå rett under bjørka. Var forresten glad han sto der før jeg kom så jeg kunne finne en annen parkeringsplass. Jeg hadde nok ikke blitt voldsomt fornøyd om Oxford Green'en hadde fått Volvo-hvitt lakkstøv fra Beckers over seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Ja, det var jo originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 hehe.. finurlig løsning detta der ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Selvgjort er velgjort... ... han er nok en representant for en utdøende rase... det er ikke så ofte man ser denne typen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 han lakker en 240 da:P er jo ikke så nøye om lakken er fin eller ikke for bilen ser jo ikke bra ut uansett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 hehe, blir sikkert finere enn det den var fra før:) Bør ha sjeldent gode lakkboksferdigheter for å satse på noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 herlig å gå i gang med et slikt prosjekt ute. Man må bare like slike mennesker. Håper det ikke er så mye støv i luften da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Har ikke helt trua på det der.. For støv som setter seg i lakken og spraybokslakk på store flater blir sjelden bra. Men han skal ha for forsøket, motivert er han iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Ikke for å ødlegge tråden, men jeg var hobbylakkerer for et års tid siden jeg også på vinterbilen min. Jeg sletter gjerne innlegget om trådstarter ønsker. Slik så bilen ut når jeg kjøpte den for 5000 kr. Ulakkerte fangere er ikke særlig pent, derfor var det bare begynne å lakke med sprayboks. Jeg fant til slutt ut at det ikke var riktig farge og bilrekvisita forretningen der jeg kjøpte lakken var stengt så da dro jeg på en billig bod som hadde åpent og kjøpte hobbylakk til 30 kr boken. En fantastisk farge forøvrig. Legg også merke til den proff utførte maskeringa. Litt svinn hører alltid med på store prosjekter. Sluttresultatet. Som med det meste annet så får man det man betaler for og hobbylakk til 30 kr boksen anbefales ikke til å lakkere biler med siden lakken datt av under første vask. Fikk etter hvert ordnet meg ordentlig lakk og sprøyte og da ble resultatet forholdsvis bra. Bilen hadde forøvrig gått ca. 410 000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Slik skal jeg gjøre med min Volvo 144 Den er nå matt grønn og trenger et strøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 tror gjerne rullemaling kan bli penere hvis det først skal gjøres noe.. Og mye mer holdbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Synes dere er stygge mot hobbylakkerere her! Har brukt siste uka på å være hobbylakkerer selv, med et 20-talls spraybokser og hele pakka! Vurderer å legge ut bilder av resultatet, men det er ingen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Synes dere er stygge mot hobbylakkerere her! Har brukt siste uka på å være hobbylakkerer selv, med et 20-talls spraybokser og hele pakka! Vurderer å legge ut bilder av resultatet, men det er ingen bil.. For min del må jeg ty til spray på mindre overflater. Husker på mine først bil så rullet jeg over med bakkomrulle. Ble noe bedre enn hva det var. Ikke alle kan prioriter beste løsninger i perioder. Håper dette ikke er et forum for kun det gjeveste.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Ei vennine av meg var så lei av fargen på bilen så ho rullemalte heile bilen blå. Vart faktisk ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå