Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey, men er det mulig og komme innom en gang du driver og skrur? så jeg også får sett litt? :D

Mye hadde du tenkt deg for Dysene?

JE: Nå tar du og selger M50foilden og BBTB kittet sammen med davef. så kjøper du deg heller et størregasspjeld til custom innsuget ditt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men er det mulig og komme innom en gang du driver og skrur? så jeg også får sett litt? :D

Mye hadde du tenkt deg for Dysene?

JE: Nå tar du og selger M50foilden og BBTB kittet sammen med davef. så kjøper du deg heller et størregasspjeld til custom innsuget ditt :wink:

Skulle gjerne latt de som vil se komme å ta en titt, men er litt ømt det punktet der desverre.Et av punktene i leiekontakten til verkstedet, er at det IKKE skal befinne seg noen personer der utenom oss som er leietager. Å jeg ønsker jo selvfølgelig ikke å risikere å havne i en sånn situasjon at jeg plutselig må ut...

Kom med et fornuftig bud, pengene går til et veldedig formål som heter:Alu.innsugsfondet :lol:

Ideen om større gass-spjeld er god den, men det var de penga da.

Koster flesk sånne innsug i alu. PPF tar 11000 laken for sitt inkl fuilrail :shock: Og så tar de vel ca 3500,- for gass-spjeld :?

Lotto er en flott ting [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo bytte en del småting til da frode... så helt P&P er det vel ikke om jeg ikke har missfortsått helt feil... men et sted må man jo begynne ;-)

Ikke på dette kittet jeg har, det er laget ferdig med de modifiseringene som trengs + nye braketter og BBTB. Men dersom du skal sette på en "vanlig" standard M50 manifold, så mangler du f.eks vacumstyringen til innsuget som M52 manifolden har som standard + at fester i toppen for å avlaste innsuget er plassert noen cm lenger til siden så de ikke passer overens :wink: Og sist men ikke minst så er det greit å ha et portet gass-spjeld. Ikke et must, men absolutt et pluss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å irritere litt her inne så var jeg å smugtitta på bilen til JE Motorsport i går :P ser bra ut!

Men hvis det innsuget blir så dyrt så hadde det vel vært billigere å dra til ESS eller? :P

Hvor mye kostet det halvburet du satte inn? så veldig ålreit ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...