Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Blir såpass mye jobb ja! Var litt fristet her en stund til å montere målere der jeg også, men nå tror jeg at jeg slår det fra meg, og prioriterer andre ting istedet gitt! Men ingen tvil om at det blir gjennomført. Original-look er som regel best!

Hovedårsaken til at jeg skal ha de er fordi jeg vil ha noe bedre kontroll på "saker & ting" i og med at bilen begynner å bli litt tynet etterhvert.

Spes når US kammene er på plass, og at jeg kanskje vurderer og fjerne vifta og vifteclutchen(Pga ekstra rotasjonsvekt på motor,når vifta er innslått selvfølgelig og stjeler effekten/responsen min :lol: ).Da MÅ øynene være våkne for å si det sånn :wink: Og det ser jo kult ut også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ble effektforskjellen? Passer disse på M50 325 motoren også? Lyst på litt mer guffe jeg og.

Har ikke testet den noe særlig. Skal til ESS neste mandag for programmering/just. og har fått beskjed om at jeg ikke bør presse den noe særlig før det :wink:

Er ikke sikker om disse kammene passer på M50 325 motoren, men skulle jo tro det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan detta kommer til å funke! :) Er de dyre de US M3 kammene eller er det menneskelig pris på dem? hehe

Ja, skal bli morro å se! Fikk jo litt annerledes lyd på kjøpet også :)

Nye koster de 16 000,-kr :shock: Mine er selvsagt brukte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dette er noe det går ann å gjøre med 323 også? Fått inn mye godsaker i bilen din nå :)

Er ganske sikker på at det ikke går på 323 desverre :wink:

Men du kan jo bytte innsug da :D

Begynner å hjelpe på med deler nå :) Har også fått alu.termostathuset, men må borre og gjenge opp til føleren som skal sitte der før jeg monterer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...