Kjetil Sømme Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Er dette noe du har prøvd, eller kan referere til? Jeg finner INGEN som har gjort dette, satt innsuget fra M54B30 motorn på M52TU, selv om ESS sier at dette skal gå. Om effektøkningen er tilstede er en annen sak. En annen ting er at jeg kommet over en kar i USA som selger ferdig ombygde kit med fuel rails fra M50 til M52TU, som ifølge han funker fint og med effektøkning... og han selger ikke bare ett han har liggende, men gjør business av det. Det er samme toppen på M54 og M52TU. Innsugskanalene er lange og tynne på 323/328, men de er mye større på M54 (og litt kortere mener jeg å huske). Sjekk litt på realoem.com i 2 ulike vinduer. Ett med E46 328, og et med 330. Da ser du fort forskjellen i delenummer. Prøv evt å søke opp noe på intake-manifold på e46fanatics.com Jeg har aldri gjort det selv nei.
Azeton Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 De gutta fra UUC er temmligraske med og sende utstyret sitt! Så deg på Gs her om dagen.. du kjørte ikke 328en da?
JE Motorsport Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 De gutta fra UUC er temmligraske med og sende utstyret sitt! Så deg på Gs her om dagen.. du kjørte ikke 328en da? Ja, fikk delene mine kjapt også Hmmm,er ikke helt sikker på hvem du er Da kjørte jeg sikkert E91´n
Azeton Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Får jo ikke hilst på deg når du har en stamgjest der som sitter og prater med deg hele tiden.. En litt mørkere kar som ser på alt av deler. Kan sikkert stemme det. så nemlig en svart lignende E91 utafor..
JE Motorsport Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Har vært dødt i tråden lenge nå og har egentlig ikke fått gjort noe mer. Men flere deler er på plass, så her er noen bilder: Alu.termostat hus som tåler "litt" mer og skal modifiseres, så vann.tempføleren blir sittende som på bildet Oljefordelingsblokka,her skal oljetemp og oljetrykk tilkobles til instrumentene(neida enda ikke montert ) + så er noen rør kjøpt som skal inn i coupen Og nye felger er bestilt. Har selv valgt innpress og bredde på felgene Og JA jeg skal faktisk ha mindre hjul igjen...
JE Motorsport Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Kan ikke si jeg er noen fan av bakspoiler, men lar funksjonalitet gå fremfor utseende Og har bestilt original Hartge bakspoiler med justerbar flapp(ala M3 E30 evo). Spent på hvordan det blir...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Hmmm. Er det den som den jeg hadde på isbilen er en kopi av? Forøvrig så virket dempertoppene du ga meg
Ellingsen B. Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Flotte modifiseringer dette ja.. Er dette noe GS skaffer sånn ellers ? Er du klar for Våler du nå da ?
JE Motorsport Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Hmmm. Er det den som den jeg hadde på isbilen er en kopi av? Forøvrig så virket dempertoppene du ga meg Ser lik ut som den på bildet ja, men min er ikke i carbon-look! Det var bra at toppene fungerte:)
JE Motorsport Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Jeg aner at dette blir mer baneorientert nå? Kanskje litt Et lite tilbakesteg på bremsefronten, men kommer seg igjen etterhvert..
JE Motorsport Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Flotte modifiseringer dette ja.. Er dette noe GS skaffer sånn ellers ?Er du klar for Våler du nå da ? Takker Nei, spoileren kommer fra Hartge importøren i Norge. Våler, tja satser hardt på det. Etter en skuffende og elendig sesong uten banekjøring . Men skal i bryllup lørdag, så formen er vel kanskje litt laber på søndag. Og så spørs det om jeg får felgene mine før det Ellers er jeg mer enn klar
JE Motorsport Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 hvordan dyser kjører du med nå? Har de originale 328 dysene, de skal være gode nok iflg ESS. Så lenge det ikke er kompressor eller turbo inne i bildet og effekten blir for høy selvfølgelig
hagenisse Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Ser lik ut som den på bildet ja, men min er ikke i carbon-look! Pyse! Alle vet jo at du ekke kul uten carbon! Skal den skrues fast, eller er det sånn avtagbarløsning som på den jeg hadde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå