Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Sånne stabstag har jeg ikke sett før.. justerbare å hmm. Hvor en kjøpte du dem?

Det er vell ikke stabstag det er det som linker bærebruene til stabstaget.

Det jeg er usikker på er hvordan du skal få justert de til strammeste posisjon, siden de blir justert likt på hver side?? du oppnår jo ikke noen vridning på stabstaget av det? eller stramming sånn som jeg ser det.

De er som det står under stagene fra Turner Motorsport i England.

Er ikke noe problem å skru de inn for å korte ned lengden på staget :? Da blir det jo strammere. Men anyway så har ikke det noe å si for min del, skal bare å ha det fordi jeg trenger uniball for å dra stab.staget i strammeste settingen.Vinkelen blir for brutall for de stakkars orginale lenkestagene da:wink: Men desverre fikk jeg feil stag, fikk til M3 og de passer jo dårlig i og med at de festes på fjærbeinet istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De var rimelig rå de bakbremsene du har der :wink:

Ja,ikke sant :wink: Forbremsene var enda RÅERE :wink:

Har foresten også skiftet baksetet mitt til et fra en M3

Her er et dårlig bilde:

bakseteryggyi4.jpg

Har også skiftet blinklamper foran til sotede istedet for hvite, som jeg synes stakk seg veldig ut. Bilder kommer.. også av spoileren fra Hartge som er montert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent. :)

Felgene ser fine ut synes jeg.

Felgene ser mye finere ut på bilde.. Tar litt mer til venning når du virkelig ser på det. Men hvite felger og hvit flap bak passer godt sammen etter noen min med stirring på bilen!

Lurer foresten på hvordan det går med vanosenheten på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest alle 22 sidene, og kommer sikkert til å være trøtt på skolen i mårra siden jeg ikke fikk lagt meg hehe Må bare si at dette ser vanvittig bra ut! Bilen ser bra ut, og de bremsene er jo bare syke! Må få sjekka effekten igjen på bilen snart! Etter det jeg fikk med meg har du jo bare hatt et forsøk, og da var vanos ødelagt. Hvordan gikk det etter dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest alle 22 sidene, og kommer sikkert til å være trøtt på skolen i mårra siden jeg ikke fikk lagt meg hehe Må bare si at dette ser vanvittig bra ut! Bilen ser bra ut, og de bremsene er jo bare syke! Må få sjekka effekten igjen på bilen snart! Etter det jeg fikk med meg har du jo bare hatt et forsøk, og da var vanos ødelagt. Hvordan gikk det etter dette?

Takk for det :wink:

Desverre har jeg ikke hatt tid eller ork til å få gjort noe med vanos ettersom det er helt greit å kjøre med til daglig. Så tror ikke de blir gjort noe med den før i vinter en gang, så får jeg se om dette ikke blir en ny mapping med benking til våren. Skal vel gjøre litt andre småting utover også, men ting tar tid :oops: Oppdateringer kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...